piątek, 19 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościReserved krytykowane za słowa dyrektor marketingu na temat nowej kampanii

Reserved krytykowane za słowa dyrektor marketingu na temat nowej kampanii

Kilka dni temu polska marka odzieżowa Reserved zaprezentowała nową kampanię „I Can Boogie”, promującą kolekcję jesień – zima 2018.

Twarzami kampanii zostały polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska influencerka i modelka Jeanne Damas. Jak czytamy w komunikacie prasowym, tym razem „marka postawiła na styl retro, muzyczne odniesienia do lat 70., ponadczasowy szyk oraz zmysłową kobiecość”.

Sam spot zaprezentowany w ramach kampanii zyskał uznanie internautów. Krytykę wywołał jednak komentarz dyrektor marketingu Reserved, Moniki Kapłan, dotyczący nowej kampanii i kolekcji. „W naszej kampanii zwrot »Yes Sir, I can Boogie« nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię” – ta wypowiedź szefowej marketingu marki, która znalazła się w komunikacie prasowym, wywołała liczne słowa krytyki. Internauci swoje niezadowolenie wyrażali m.in. w komentarzach pod postem Reserved na Facebooku. Oskarżali markę o seksizm i pisali m.in., że to stwierdzenie obraża m.in. kobiety, które mają drobniejszą budowę lub preferują inny styl ubioru.

Źródło: facebook.com/ReservedPL

„Nasza kampania »I Can Boogie« absolutnie nie miała na celu nikogo urazić. Kampania jest swego rodzaju formą oddania hołdu kobietom. Jak piszemy w naszym komunikacie »(…) Marka chce podkreślić różnorodność kobiet, ich indywidualizm i energię. To również sygnał, że tej jesieni i zimy każda z Pań w najnowszej kolekcji Reserved możne odnaleźć coś wyjątkowego dla siebie«. Dobór głównych bohaterek kampanii nie był przypadkowy. Postanowiliśmy tym razem pokazać, że każda kobieta, bez względu na typ urody czy temperament, jest wyjątkowa. Jeżeli wypowiedź Moniki Kapłan została opacznie zrozumiana, to bardzo nam przykro. Jesteśmy przekonani, że kolejne odsłony kampanii zaplanowane na najbliższe tygodnie pozwolą to skutecznie udowodnić” – powiedziała PRoto.pl Monika Wszeborowska, PR Manager LPP, firmy, do której należy Reserved. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj