Respect Energy, producent energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł, wybrał duet agencji do realizacji strategii komunikacji – Ro i PR Calling. Będą one wspólnie budować wizerunek firmy i wzmacniać komunikację marki z jej partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi.
Komunikacja Respect Energy obejmuje dwa kluczowe obszary – media relations oraz rozwijanie eksperckiego wizerunku i relacji z interesariuszami. Za koordynację całego projektu odpowiada Ro. Agencja realizuje również działania media relations, obejmujące obsługę biura prasowego i relacje z dziennikarzami. PR Calling rozwija z kolei strategiczny wymiar komunikacji eksperckiej ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na LinkedInie.
Obie agencje współpracują bezpośrednio z zespołem Respect Energy i zapewniają doradztwo strategiczne w swoich specjalizacjach.
„Cieszymy się, że wspólnie wypracowana koncepcja zwyciężyła w przetargu. To dowód, że połączenie kompetencji i zaufanie między agencjami potrafią przełożyć się na skuteczną i spójną komunikację” – mówi Katarzyna Dworzyńska, dyrektor zarządzająca PR Calling.
Respect Energy zaprosiło do przetargu cztery agencje. Jak mówi Mateusz Zaremba, dyrektor marketingu Respect Energy, „wspólna oferta Ro i PR Calling wyróżniła się kompleksowym podejściem oraz nowoczesną, innowacyjną koncepcją komunikacji”. „To połączenie kompetencji, które doskonale odpowiada naszym potrzebom – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z dwiema wyspecjalizowanymi agencjami, które pomogą nam zbudować silną, ekspercką obecność w mediach i social media” – wskazuje Mateusz Zaremba. (mb)


