.

Roca Polska z Solski Burson-Marsteller

dodano: 
10.02.2009
komentarzy: 
1

Firma Roca, producent ceramiki sanitarnej, nawiązała stałą współpracę z agencją Solski Burson-Marsteller.

Zadaniem agencji jest wdrożenie i realizacja nowej, międzynarodowej strategii komunikacyjnej klienta oraz bieżąca obsługa Roca Polska w zakresie PR-u korporacyjnego oraz PR-u produktowego.

Działania są realizowane w ramach sieciowej obsługi firmy Roca przez agencję Burson-Marsteller, w ścisłej współpracy z działem marketingu polskiego oddziału firmy Roca. W agencji odpowiada za nie zespół PR marki pod kierownictwem Zofii Kurek. (kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
11.02.2009
11:11:34
Z branży ale be...
(11.02.2009 11:11:34)
To już trzecia agencja w krótkim czasie. Pogratulować stałości. Ciekawe jakie efekty zapewni im sieciówka.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin