Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rok wyborów i zmian w dystrybucji reklam politycznych na Facebooku. facebook chce w 2019 roku zaostrzyć zasady dystrybucji reklam politycznych w kolejnych krajach – dowiedziała się agencja reutersa, której informacje podaje portal wersm.com. zmiany mają zostać wprowadzone także w krajach unii europejskiej, które w maju będą wybierać europarlamentarzystów. w związku z wyborami prezydenckimi w nigerii, jeszcze w styczniu 2019 roku tylko reklamodawcy zarejestrowani w kraju będą mogli dystrybuować reklamy wyborcze – czytamy w źródle. to podobne rozwiązanie do tego, które facebook wprowadził w maju zeszłego roku w irlandii. podobne zasady zostaną wprowadzone w lutym 2019 roku na ukrainie, gdzie miesiąc później wybierany ma być nowy prezydent. indie, które na wiosnę wymienią posłów w parlamencie, otrzymają wcześniej dostęp do archiwum reklam politycznych, ostatnio wprowadzonego m.in. także w wielkiej brytanii. z kolei informację o zmianach w ue podał reutersowi rob leathern, director of product management facebooka. nowe regulacje będą się różnić w poszczególnych krajach, ponieważ będą dostosowywane do lokalnych ustaw, ustaleń z rządami i organizacjami obywatelskimi. w wiadomości nie było jednak szczegółów dotyczących konkretnych państw. facebook do końca czerwca 2019 roku chce jednak zaktualizować generalne zasady dla reklamodawców – dowiedział się też reuters. ich kształt ma jednak zostać wypracowany w ciągu najbliższych miesięcy. (mp).
Facebook chce w 2019 roku zaostrzyć zasady dystrybucji reklam politycznych w kolejnych krajach – dowiedziała się agencja Reutersa, której informacje podaje portal wersm.com. Zmiany mają zostać wprowadzone także w krajach Unii Europejskiej, które w maju będą wybierać europarlamentarzystów.
W związku z wyborami prezydenckimi w Nigerii, jeszcze w styczniu 2019 roku tylko reklamodawcy zarejestrowani w kraju będą mogli dystrybuować reklamy wyborcze – czytamy w źródle. To podobne rozwiązanie do tego, które Facebook wprowadził w maju zeszłego roku w Irlandii. Podobne zasady zostaną wprowadzone w lutym 2019 roku na Ukrainie, gdzie miesiąc później wybierany ma być nowy prezydent. Indie, które na wiosnę wymienią posłów w parlamencie, otrzymają wcześniej dostęp do archiwum reklam politycznych, ostatnio wprowadzonego m.in. także w Wielkiej Brytanii.
Z kolei informację o zmianach w UE podał Reutersowi Rob Leathern, Director of Product Management Facebooka. Nowe regulacje będą się różnić w poszczególnych krajach, ponieważ będą dostosowywane do lokalnych ustaw, ustaleń z rządami i organizacjami obywatelskimi. W wiadomości nie było jednak szczegółów dotyczących konkretnych państw.
Facebook do końca czerwca 2019 roku chce jednak zaktualizować generalne zasady dla reklamodawców – dowiedział się też Reuters. Ich kształt ma jednak zostać wypracowany w ciągu najbliższych miesięcy. (mp)