Rola kampanii społecznych

dodano: 
13.06.2008
komentarzy: 
0

„Stworzenie uniwersalnego przekazu, który odwołuje się indywidualnie do człowieka i podpowiada mu, jak można zmienić świat na lepszy – to klucz do sukcesu kampanii społecznych” - pisze na łamach Outdoor Media Paweł Zieliński z PRO Media House.

W artykule na temat outdoorowych kampanii społecznych przytacza on kilka przykładów ciekawych case'ów, które okazały się niemałym sukcesem dla ich twórców. Opisuje on akcje związane z obchodzeniem Światowego Dnia ziemi, czy organizowaną przez Ogilvy London na zlecenie brytyjskiego Departament of Health/ Center Research akcję „Smoke is a Poison Tanker”.

Poza tym autor stwierdza, że szum informacyjny, który tworzą komercyjne działania reklamowe sprawia trudności w przebiciu się z przekazem kampanii społecznej, który nie zawsze jest łatwy i przyjemny dla odbiorcy. Dodaje również, że „kampania społeczna ma szanse na powodzenie, gdy zwraca się do danej osoby w sposób bezpośredni, zmusza do myślenia, wytrąca na chwilę ze spokojnego światopoglądu (...), a przede wszystkim odwołuje się do emocji i uczuć drzemiących w człowieku”. (mk)

Źródło:

Outdoor Media, PRO mundi beneficio, Paweł Zieliński, 01.05.2008, s.20
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin