Rosyjski PR

dodano: 
04.06.2007
komentarzy: 
2

We Wprost Grzegorz Ślubowski pisze o agresywnym PR, który ma poprawić wizerunek Rosji. Jak czytamy w tygodniku: „Władisław Surkow, główny strateg kremlowskiego PR, stworzył anglojęzyczną telewizję Russia Today. Stacja nazywana jest Putin Today”. Sama telewizja jest świetnie wyposażona, a dziennikarze znakomicie opłacani.
Innym pomysłem na polepszanie wizerunku Rosji jest miesięcznik Russia Profile, wydawany przez Agencję RIA Nowosti, która także dba o dziennikarzy z państw trzecich, proponując im drogie wyjazdy i prezenty w zamian za szerzenie ideologii Kremla. Ślubowski pisze także, że władze rosyjskie zatrudniają największe agencje PR, by poprawić wizerunek państwa, „według nieoficjalnych danych rosyjski MSZ przeznaczył na ten cel 1,5 mld dolarów”. (ml)

Źródło:

Wprost, Reklama imperium, Grzegorz Ślubowski, 10.06.07 s. 88
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
04.06.2007
23:52:08
MAX
(04.06.2007 23:52:08)
A ja przypamnę cytat polskiego urzędnika od wizerunku Polski. „Moje sprawowanie tej funkcji widzę w ten sposób, że będę używał technik bezkosztowych. W zespole mamy dwie osoby i nie mamy budżetu. Patrząc realnie na to, co mogę zrobić, to planuję stworzyć bazę danych dziennikarzy, którzy piszą o Polsce i którzy się Polską interesują, z którymi będę korespondować”. więcej na: http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=37430
04.06.2007
13:00:18
Wiesław V. Uziębło
(04.06.2007 13:00:18)
Klasyczny przykład "pudrowania trupa".
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin