.

 

Rowland ma trzech nowych klientów

dodano: 
28.12.2005
komentarzy: 
16

Od stycznia 2006 portfolio Rowland Communications poszerzy się o kolejnych trzech klientów z branży farmaceutycznej. Rowland będzie odpowiedzialny zarówno za działania korporacyjne, produktowe, jak i wdrażanie procedur antykryzysowych. Obsługą nowych klientów zajmie się dział Healthcare & Life Sciences. Ze względu na poufność danych, lista zdobytych klientów nie jest ujawniana. Dział Healthcare & Life Sciences obecnie pracuje między innymi dla takich firm, jak MSD, Bristol Myers Squibb, Mead Johnson Nutritionals, Centrum Medyczne Enel-Med.
Kampanie na poziomie korporacyjnym oraz komunikacja kryzysowa jest jedną z głównych specjalizacji największego działu Rowland: Corporate & Financial Relations. Jednak ze względu na specyfikę branży farmaceutycznej, nowe projekty poprowadzą osoby specjalizujące się w tematach zdrowotnych, ale odpowiednio przeszkolone i przygotowane do prowadzenia działań na płaszczyźnie korporacyjnej.

komentarzy:
16

Komentarze

(16)
Dodaj komentarz
03.01.2006
20:19:49
a-a
(03.01.2006 20:19:49)
(...) a ja czekam tylko, kiedy jak grzyby po deszczu, obok "speców" od PR wyrosną "spece" od CSR..... sądzę, że przed nami jeszcze parę ciekawych lat
03.01.2006
12:24:25
TKM do ...
(03.01.2006 12:24:25)
Temat Rowlanda jest zwykłym pretekstem :-) Jak ucza spece od PR: pytanie to pretekst, temat więc też pretekstem być może. Ale do rzeczy. Miałem przyjemność uczestniczyć w posiedzeniu ZFPR. Owszem jest tam kilka osób, które mówią z sensem i nie kreują się na wielkie gwiazdy (tak a propos to co robią Panowie z Partners of Promotion i Pani z Rowlanda...ech szkoda słów - lans, lans, jeszcze raz lans i nic poza tym). Poziom dyskusji mizerniutki. Nie zauważyłem by dla ZFPR wizerunek branży (czytaj wspólny interes) miał jakiekolwiek znaczenie. Każdy gra solo kompletnie nic nowego nie wnosząc. Poziom PR będzie niski, dopóki będzie istniało takie nieporadne ciało jak ZFPR a na stanowiskach prezesów zasiadać będą kompletnie nieprzygotowane do swojej roli "gwiazdy". To zresztą dyskusja na inny temat. I powtórze jeszcze raz - ja nie zmierzam do tego, by obrzucać wszystkich wokół błotem. Nie wszyscy przecież na to na Boga zaslugują. Ja tylko proszę o rachunek sumienia i apeluję o tzw. pracę u podstaw. Więcej zaangażowania, więcej oporu przeciwko pseudo-marketingowcom i menedżerom komunikacji, więcej samokrytyki. Może dzięki temu za parę lat na tym forum nie będzie takich jak ja, którzy jak zaklęcie będa powtarzać że wszystko wokół to marność, marnośc nad marnościami. I na koniec taka refleksja. Może wielu z Was godzi się na taką zastaną rzeczywistość. Ja nie. Dlaczego? Bo może bardziej niż Wam zależy mi na elementarnej uczciwości, etyce, wiedzy i tworzeniu czegoś lepszego. Może, choć mam nadzieję, że się mylę :-) Pozdrawiam wszystkich
03.01.2006
11:39:10
Aśka
(03.01.2006 11:39:10)
Ciekawe, czy ktoś mógłby wymienić firmy, które rzeczywiście robią profesjonalny PR?
03.01.2006
11:19:19
...
(03.01.2006 11:19:19)
A co wam sie zebrało wylewać żale na PR obok info, ze Rowland ma nowych klientów??? Dlaczego nie chodzicie na dyskusje do PSPR lub zrzeszenienia firemek PR i tam PRosto w oczy nie mówicie co myślicie? Plecam zwłaszcza TKM. Wowczas konstruktywna krytyka mogłaby cos zmienić. Oczywiście wielu ludzi woli słyszeć tylko pochlebstwa, ale moze i w PR znajdzie sie kilku, którzy maja klasę i wówczas będzie można coś pozytywnego zrobić.
03.01.2006
11:06:40
do do pracy maniacy
(03.01.2006 11:06:40)
Ipod? Jeśli twierdzisz, że to rewolucyjne urzadzenie...:-) Mylisz się, jest wiele lepszych marek (no może nie marek, bo to kwestia marketingowej roboty, ale produktów na pewno). A co do debili i kretynów - no niestety chodzi ich sporo po tym świecie. Nic na to nie poradzę. "bo praca PR-owca polega na tworzeniu rzeczywistości, której tak naprawdę nie ma !" - czy np pisanie wypowiedzi eksperckich za ekspertów nie jest tego dowodem? Ja nie mówię, ze cały PR jest zły. Ja mówię, że wiele trzeba tutaj naprawić.
03.01.2006
10:02:04
TKM
(03.01.2006 10:02:04)
Tak, zgadzam się. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest rzeczywiście praca wedlug wyznaczonych przez siebie, możliwie najwyższych standardów. Bo innych po prostu nie ma. :-) A do wszystkich innych, którzy zarzucają mi miałkość wypowiedzi:- spójrzcie Panie i Panowie na siebie i na to co robicie. Czy naprawdę wszystko wokół Was jest takie piękne? Żadnej ryski nie ma?
03.01.2006
9:56:29
do pracy maniacy
(03.01.2006 9:56:29)
"bo praca PR-owca polega na tworzeniu rzeczywistości, której tak naprawdę nie ma !" - powiedz Ipodowi' że oszukują ludzi sprzedając jeden z najmniej zaawansowanych odtwarzaczy za największą ze wszystkich cenę. faktycznie czyztałem że najgorsze są okresy przesilenia.... generują stany depresyjne, frustracje itp... i rozumiem jak musicie się źle czuć będąc najlepszymi i przez to takimi zagubionymi w tym beznadziejnym świeciewie po którym chodza sami kretyni i debile.. jak wam musi być zle:)
03.01.2006
7:46:41
do wszytkich (d...
(03.01.2006 7:46:41)
Cóż, mój Drogi. Racja, racja. Proponuję zmienić branżę. A jesli oczekujesz, że gdziekolwiek indziej znajdziesz coś innego to niestety możesz się srodze zawieść. Administracja publiczna, sprzedaż, prawo, consulting, dziennikarstwo - to wszystko takie samo bagno. Jednyną rzeczą, która możemy zrobić, to mimo niepowagi świata i jego bylejakości starać się pracować jak najlepiej, samemu wyznaczać standardy, wymagać od siebie, podnosić kwalifikacje, dawać przykład. Gdyby tak wszyscy robili całej tej dyskusji by nie było...
02.01.2006
17:34:51
TKM
(02.01.2006 17:34:51)
Pozwolicie, że dodam jeszcze kilka słów od siebie. Dlaczego na tym forum wylewam żółć? Bo narasta we mnie coraz większe rozczarowanie PR-em. Pracuję w tej branży kilka ładnych lat. Zaczynałem jako świeżo upieczony absolwent, obecnie mogę uznać się za "otrzaskanego" z realiami PR-owca. I wierzcie mi, im dłużej obserwuję rynek, tym bardziej bliski jestem stwierdzenia, które wypowiedziałem parę postów wcześniej. Powtórzę je po raz kolejny: PR to jedno wielkie gówno. Dlaczego? - bo w tej branży nie ma zasad, przetargi często są ustawiane - bo w tej branży nie ma od kogo się uczyć, większość PR-owców to przypadkowi spece od komunikacji, którzy nie potrafią prawidłowo sklecić jednego zdania - bo dyrektorzy od marketingu o marketingu wiedzą niewiele - bo ludzie od PR-u mają głowy wypchane górnolotnymi frazesami na temat filozofii firmy - bo większość tekstów w prasie jest wcześniej czy później sponsorowana - bo wielu z Nas zajmuje się PR-em, któy PR-em wcale nie jest - bo zarządy firmy nie rozumieja na czym polega ta dobra strona komunikacji - bo praca PR-owca to rola rzecznika-adwokata - sprowadza sie głównie do roli obrony klienta - bo praca PR-owca to pisanie komentarzy za ekspertów, którzy ekspertami nie sa - bo praca PR-owca polega na tworzeniu rzeczywistości, któej tak naprawdę nie ma - bo tworzymy iluzję i w mniejszym lub większym stopniu oszukujemy ludzi Słowem, aż chce się wyjsć z kina
02.01.2006
11:32:36
TKM
(02.01.2006 11:32:36)
Piszę to, co piszę, bo widzę to, co widzę. Poziom polskiego PR-u, podobnie zresztą jak i znacznej czesci mediów jest żałosny. Popytajcie ludzie dziennikarzy co od Was dostają. Czasem jest to taki bełkot, żę wstyd sie przyznać, ze "popełniła" owe cudo osoba po studiach. Nie znacie mediów, zgłaszacie się z kretyńskimi pomysłami. Bezmyślnie podlegacie swoim szefom i wcielacie w życie idiotyczne pomysły. To oczywiście nie cała prawda, bo istnieje też jaśniejsza strona PR. Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Summa summarum poziom tego wszystkiego jest marny.
29.12.2005
9:33:37
do wszystkich
(29.12.2005 9:33:37)
Cóż, cały PR jest jak zabawa w podchody, tyle tylko, że informacyjne. Tu się strzałeczkę narysuje i tam i jeszcze w innym miejscu.... nie można tego wszystkiego traktowac tak śmiertelnie powaznie. Klienci jak klienci, jest informacja i już, a dociekliwi sami sobie zadzwonią do RC. A poza tym: Ludzie! Więcej poczucia humoru i mniej stresu., chyba, że Wam jeszcze karpik w brzuchach stoi i dlatego żółć wylewacie...
28.12.2005
19:38:08
TKM, co ty tu r...
(28.12.2005 19:38:08)
Aż trudno mi uwierzyc, że w takim portalu jak Proto puszcza się tak żenujące komentarze. Rozumiem, że w debatach na onecie teksty internetowych frustratów, nie wnoszące kompletnie nic do rozmowy są na porządku dziennym, ale tutaj? Powiedz TKM, po co w ogóle wchodzi na portal internetowy poświęcony wyłącznie PR? Teraz będziesz pracowicie wpisywał/wpisywała równie banalne i bezsensowne komentarze pod każdym newsem?
28.12.2005
15:02:13
TKM
(28.12.2005 15:02:13)
Tak czy inaczej PR to jedno wielkie gówno. Wrzucanie do mediów notatek na temat wątpliwych sukcesów firemki X + pisanie wypowiedzi eksperckich za ekspertów . Wszystko okraszone marketingowym shitem, któego nikt nie rozumie.
28.12.2005
13:01:42
sunrise
(28.12.2005 13:01:42)
Gdybyś miał tych 18 nowych klientów to Proto samo by do ciebie zadzwoniło i pusciło - według ciebie bełkot.
28.12.2005
12:52:12
Balb
(28.12.2005 12:52:12)
Znam co najmniej jeden duzy koncern farmaceutyczny, który nie zgadza się na informowanie o tym, że rozpoczyna się z nimi współpracę PR. Nie przepadam za RC (a zwłaszcza za jedna Panią) ale jestem w stanie uwierzyć, że nie moga wymieniać nazw klientów.
28.12.2005
12:13:32
TWKN
(28.12.2005 12:13:32)
Moja agencja ma 18 nowych klientów, ale nie powiem jakich, bo to tajemnica :D Ten press release to totalny belkot i material de facto reklamujacy dzialy w Rowlandzie. Rozumiem, ze oni taki belkot wypuszczaja, ale nie rozumiem dlaczego PROTO to puszcza. Potwierdza to teorie, ze w polskim PRowym swiatku wystarczy sobie wyrobic znana markę i wtedy można się przestać przykładać do jakości pracy... dalej jakoś samo poleci...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin