poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRozmawiać dotykiem

Rozmawiać dotykiem

TBWA wsparło Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym przy realizacji kampanii społecznej. Akcja zatytułowana: „Rozmawiam dotykiem” ma pomóc w gromadzeniu finansów potrzebnych do stworzenia ośrodka wsparcia dla rehabilitacji osób głuchoniewidomych.

Kampanię rozpoczął, 19. września, koncert charytatywny „Dotknąć Jazzu”. Czas trwania kampanii jest przewidziany na koniec br. oraz początek 2008. Wykorzystano w niej kilka nośników reklamowych m.in. reklamę prasową, spot radiowy, plakat komunikacji miejskiej oraz citylight. Autorem kreacji spotu radiowego jest Adam Marzec, copywriter z agencji TBWA, a pomysłodawcą plakatu są studenci ASP w Warszawie.
Agencja współpracuje ze stowarzyszeniem non-profitowo; za realizację i koordynację całej kampanii odpowiada Tomasz Wojakowski, przy wsparciu Maliny Wieczorek, która jest konsultancką projektów realizowanych przez studentów ASP.

Stowarzyszenie jest organizacją opiekującą się osobami z jednoczesnym uszkodzeniem wzroku i słuchu. W 2006 r. zostało uhonorowane Międzynarodową Nagrodą Niepełnosprawności im. F. D. Roosevelta za szczególne osiągnięcia. (kk)
Spot

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł