wtorek, 14 października, 2025

Rozwój PR-u

Halina Lichocka z I Programu Polskiego Radia rozmawiała z Norbertem Kilenem z On Board na temat PR-u. Dziennikarka pytała m.in. o ilość ogłoszeń, w których poszukiwani są PR-owcy, a których w prasie ciągle przybywa. „Myślę, że jest to zjawisko, które narasta od pewnego czasu. (…) coraz większe pieniądze, coraz większe budżety są lokowane w działaniach PR-owych, w związku z tym i specjalistów, którzy te budżety wykorzystują potrzeba coraz więcej.” – odpowiadał gość.
Na pytanie Lichockiej o cechy PR-owca, kogo dziś poszukują agencje, Kilen tłumaczył: „Jest to dziedzina demokratyczna, gdzie bardzo dobrze sprawdzają się ludzie z różnym profilem wykształcenia. W gruncie rzeczy chodzi o tę różnorodność, a także o takie cechy jak odpowiedzialność, sumienność, otwartość i gotowość do dialogu, umiejętność komunikacji z innymi ludźmi”. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł