W telewizji TVN CNBC Biznes, w programie Marketing&PR przedstawiono obszerny materiał o kondycji polskiego PR-u. „W jakim momencie jest polski PR? – powiedziałbym, że jest ciągle w bardzo początkowej fazie, kiedy uczy się rozpoznawać, czego oczekują media, kiedy media uczą się rozpoznawać czym jest PR” – tłumaczył Paweł Biedziak, zdobywca tegorocznego Łba PR. W programie podkreślono, że rozwojowi PR-u w największym stopniu sprzyja rozwój gospodarczy. „Public relations jest jednak formą komunikacji społecznej, w wolnym kraju, na wolnym rynku, gdzie są wolne media – PR jest nieodłączną częścią komunikacji społecznej właśnie jako dialogu” – tłumaczył z kolei prof. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Warszawskiego.
Biedziak mówił także, iż dziennikarze w Polsce wciąż patrzą na PR-owców jako przedstawicieli reklamy i marketingu na ludzi, którzy się narzucają, ale z drugiej strony PR-owcy nie potrafią docierać ze zwyczajną, prostą informacją o działalności swojej firmy do dziennikarzy. Jak jednak stwierdził: „PR policyjny na tym tle nie prezentuje się źle (…) rzecznicy policji bardzo często wygrywają różnego rodzaju konkursy” (ml)