środa, 8 października, 2025

Rozwój PR-u

W telewizji TVN CNBC Biznes, w programie Marketing&PR przedstawiono obszerny materiał o kondycji polskiego PR-u. „W jakim momencie jest polski PR? – powiedziałbym, że jest ciągle w bardzo początkowej fazie, kiedy uczy się rozpoznawać, czego oczekują media, kiedy media uczą się rozpoznawać czym jest PR” – tłumaczył Paweł Biedziak, zdobywca tegorocznego Łba PR. W programie podkreślono, że rozwojowi PR-u w największym stopniu sprzyja rozwój gospodarczy. „Public relations jest jednak formą komunikacji społecznej, w wolnym kraju, na wolnym rynku, gdzie są wolne media – PR jest nieodłączną częścią komunikacji społecznej właśnie jako dialogu” – tłumaczył z kolei prof. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Warszawskiego.

Biedziak mówił także, iż dziennikarze w Polsce wciąż patrzą na PR-owców jako przedstawicieli reklamy i marketingu na ludzi, którzy się narzucają, ale z drugiej strony PR-owcy nie potrafią docierać ze zwyczajną, prostą informacją o działalności swojej firmy do dziennikarzy. Jak jednak stwierdził: „PR policyjny na tym tle nie prezentuje się źle (…) rzecznicy policji bardzo często wygrywają różnego rodzaju konkursy” (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł