.

 

Rozwój usług kreowania reputacji

dodano: 
06.04.2006
komentarzy: 
0

Na łamach dwutygodnika Media i Marketing znajdujemy wywiad z Rainerem Zimmermannem i Geraldem Abramczykiem, dotyczący planów rozwijania usług zarządzania reputacją firmy w Polsce. Są one związane z utworzeniem na polskim rynku oddziału sieci Pleon. Jak podkreśla Rainer Zimmemann, CEO Pleonu, agencja ta pracuje na styku ekonomii, polityki i komunikacji i dlatego stara się dostarczyć obsługiwanej firmie zintegrowaną strategię. Tego typu usługi chce zaproponować polskim przedsiębiorstwom i organizacjom.
Gerald Abramczyk zaznacza, że głównym narzędziem działań Pleonu są tzw. „miękkie metody” w mniejszym stopniu korzystające z promocji czy reklamy. „Eksperci z dziedziny zarządzania reputacją w USA czy w wielu krajach zachodnich odgrywają już znacznie ważniejszą rolę niż eksperci od marketingu. To proces nieuchronny, który Polskę też obejmie” – zaznacza Zimmermann. Zadaniem, które stawiają przed sobą, jest również kreowanie reputacji polskiej gospodarki za granicą.

Źródło:

Media i Marketing, Zimmermann & Abramczyk, rozmawiała: Agata Małkowska-Szozda, 05.04.06, s. 18
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin