Rusza kampania edukacyjna OFE za 4 mln zł

dodano: 
25.10.2013
komentarzy: 
0

4 mln zł – tyle będzie kosztowała kampania informacyjna, którą przygotuje OFE wraz z Lewiatanem. „Czas wyjaśnić, jaki wpływ na przyszłe emerytury ma pierwszy i drugi filar, po to by każdy ubezpieczony potrafił sam ocenić rządowe propozycje zmian oraz mógł świadomie wybrać najlepsze dla niego rozwiązanie” – przekonuje Jakub Wojnarowski, zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan.

Pierwsza odsłona kampanii będzie miała miejsce już 4 listopada, a potrwa do 15 grudnia. Celem projektu jest promocja idei oszczędzania w ZUS oraz w OFE – czytamy w Parkiecie. Ponadto Lewiatan ocenił projekt ustawy w sprawie zmian w systemie emerytalnym i zaproponował kilka zmian. Konfederacja domaga się m.in. żeby umożliwić ubezpieczonym dokonanie wyboru, czy środki przekazywać stopniowo do ZUS-u, czy zrobić to jednorazowo przy przejściu na emeryturę. Lewiatan nie zgadza się również z zakazem reklamowania OFE. „Nasze propozycje mają na celu wyważenie działań niezbędnych dla stabilności finansów publicznych i działań niezbędnych dla stabilności finansów dla zrównoważonego rozwoju w długim okresie” – przekonuje Lewiatan. (kg)

Źródło:

Parkiet, Fundusze startują z kampanią, MATP, 25.10.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin