sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościBetclic rozpoczął kampanię stworzoną przez AI

Betclic rozpoczął kampanię stworzoną przez AI

Betclic w październiku 2025 roku rozpoczął kampanię pod hasłem „Możesz wygrać jeszcze więcej”. Zrealizowała ją agencja 45AI przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji. Projekt został stworzony w modelu hybrydowym, łącząc technologię AI i ludzkie doświadczenie.

Kampania ma promować ofertę bukmachera. Powstał spot, który przedstawia mecz piłkarski w ujęciu historycznym. Znajdują się tam nawiązania do Bitwy pod Grunwaldem, a jedną z drużyn są Krzyżacy. Dodatkowo stworzono materiały graficzne, które pojawią się w przestrzeni online.

Za realizację kampanii odpowiadała agencja 45AI, która strategię, kreację, efekty dźwiękowe oraz produkcję stworzyła przy pomocy sztucznej inteligencji. Wykorzystano do tego modele graficzne AI, m.in. MidJourney, Flux, Runway, oraz wideo, takie jak Veo3, Ray3 czy MiniMax Hailuo 02.

„W naszej strategii marketingowej zawsze szukamy nowych ścieżek i rozwiązań. Mocno wierzymy w AI jako narzędzie, które już dziś daje zupełnie nowe możliwości, również w zakresie kreacji i komunikacji. Liczę, że nowa kampania pokaże, jak wiele możemy osiągnąć dzięki współpracy ludzi i AI, ale też zyska uznanie i sympatię odbiorców” – podkreśla Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska

Wsparciem w obszarze komunikacji był zespół kreatywny McCANN Poland. Jak zaznaczają twórcy, wykorzystanie działania hybrydowego umożliwiło wykonanie projektu, który „w klasycznym modelu byłby niemożliwy do zrealizowania – zarówno pod względem koncepcji, jak i budżetu”. (km)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj