piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaRusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

Wystartowały zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do PR-owców poniżej 35. roku życia. To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO (International Communications Consultancy Organisation). Zapisy trwają do 19 stycznia.

Pierwsza polska edycja tego konkursu, organizowanego w naszym kraju przez Związek Firm Public Relations, odbyła się w 2022 roku. ZFPR jest jedyną w Polsce organizacją, która może wskazać reprezentantów kraju do konkursu ICCO.

Pierwszymi zwycięzcami The Next Gen of PR zostali Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki, w drugiej edycji byli to Mikołaj Grzelak i Adam Maj, z kolei w roku ubiegłym laureatkami zostały Martyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak. W zeszłym roku ogłoszenie wyników poprzedziła debata „AI – game changer czy przekleństwo?”.

Zasady konkursu

Celem konkursu The Next Gen of PR jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na konkursowy brief.

„Szukamy talentów w dziedzinie PR, stawiamy na kreatywność i myślenie out of box” – podkreśla Zofia Bugajna-Ksdepke, ubiegłoroczna jurorka konkursu, CEO & Founding Partner w SEC Newgate CEE. „Oceniamy też pracę zespołową, która w branży public relations jest szczególnie ważna, ponieważ na sukces jednego projektu czy kampanii pracują całe teamy i to, czy potrafimy się ze sobą nawzajem porozumieć w sposób konstruktywny i budować efekt synergii ze swoich indywidualnych talentów jest olbrzymią wartością” – dodaje.

W rywalizacji biorą udział dwuosobowe zespoły, złożone z pracowników branży PR będących w wieku 18-35. „Każdy team musi być zawodowo związany z branżą public relations, ale nie musi pracować w tej samej firmie” – przypomina Helena Korniejew, wiceprezeska Związku Firm Public Relations.

Duet ma 48 godzin na opracowanie strategii PR w odpowiedzi na brief konkursowy stworzony przez partnera konkursu. Rozwiązanie trzeba przygotować w formie prezentacji liczącej do 10 slajdów. Później zespół opowie o niej wspólnie przed eksperckim jury.

Przygotowane kampanie oceniane są według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

Ważne terminy

Najlepszy zespół otrzyma awans do międzynarodowego finału konkursu, organizowanego przez stowarzyszenie The International Communications Consultancy Organisation (ICCO), działające w 81 krajach, a także nagroda pieniężna.

Zapisy trwają do 19 stycznia 2026 roku. Zgłoszenia można dokonać przez formularz.

Czas trwania konkursu: styczeń-luty 2026.

Więcej informacji na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj