.

 

Ruszył Konkurs Biuletynów Firmowych 2012

dodano: 
11.05.2012
komentarzy: 
0

Przed nami kolejna, już 12., edycja tego konkursu custom publishing. Poznamy najlepsze biuletyny: wewnętrzne, zewnętrzne, instytucji, elektroniczne oraz projekty jednorazowe. Termin zgłaszania prac mija 22 czerwca 2012 r.

W tegorocznym Konkursie Biuletynów Firmowych pojawiło się kilka nowości – dodatkowe pakiety doradcze (audyt ekspres, szkolenie 4-godzinne), nowi jurorzy, a także nowy partner merytoryczny Konkursu, sponsorzy i patroni medialni. Na uczestników czeka również dział FAQ z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania związane z udziałem w Konkursie.

Prace oceni jury w składzie:
- Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji Agape, przewodniczący Jury
- Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public realtions agencji PR Binaria Communications
- Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico
- Katarzyna Jabłońska, senior account manager w Citybell Consulting
- Zofia Kościelna, doświadczona dziennikarka i redaktor branży custom publishing
- Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów agencji Agape
- Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Edipresse
- Jarosław Wiczuk, ekspert ds. poligrafii
- Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media
- Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik agencji Agape
- Marcin Mozert, fotograf, szkoleniowiec, grafik, właściciel agencji foto-wideo Moc&ArtStudio
- Łukasz Rzewuski, business development manager SARE

Prace konkursowe można zgłaszać do 22 czerwca 2012 r. Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac na Konkurs, znajdują się na stronie Konkursu. PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin