Stowarzyszenie Producentów Pieczywa promuje spożywanie wyrobów piekarniczych

dodano: 
29.09.2021
komentarzy: 
0

We wrześniu 2021 roku ruszyła kampania edukacyjna pod hasłem „Łączy nas coś dobrego”. Działania mają zwiększyć wiedzę konsumentów o właściwościach pieczywa i jego miejscu w diecie. Akcja ma także ustosunkować się do popularnych mitów dotyczących produkcji i spożywania wyrobów piekarniczych. Inicjatorem kampanii jest Stowarzyszenie Producentów Pieczywa.

W informacji prasowej czytamy, że Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej rekomenduje wkomponowywanie produktów zbożowych w każdy posiłek. Człowiek powinien jeść co najmniej 90 gramów pieczywa, zamiennie z kaszami bądź makaronem razowym. Kampania „Łączy nas coś dobrego” ma przypominać o powyższych zaleceniach i edukować o przebiegu procesu produkcji wyrobów piekarniczych. Akcja ma także podważyć rozpowszechnione mity na temat produktów dostępnych w supermarketach – w technologii do wypieku.

W ramach kampanii przygotowano spot promocyjny, który można obejrzeć na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. Film, który przedstawia proces produkcji pieczywa zrealizował dom produkcyjny Pink Media. Prowadzone są także działania digitalowe i w mediach społecznościowych. Stworzono także e-book edukacyjny „Bułka i spółka” skierowany rodziców i nauczycieli dzieci w wieku przedszkolnym, w którym podejmowana jest tematyka zdrowego odżywiania.

Kampania ma potrwać do końca maja 2022 roku. Agencja 19 Południk odpowiada za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, stworzenie kreacji digital, prowadzenie profilu na Facebooku oraz działania z zakresu public relations, a agencja mediowa Grandes Ideas – za kampanię digital. (ap)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin