Ruszyła kampania wizerunkowo-rekrutacyjna – „Work-life balance? Pomorskie!”

dodano: 
30.10.2018
komentarzy: 
0

25 października 2018 roku wystartowała kampania wizerunkowo-rekrutacyjna „Work-life balance? Pomorskie!”, która zachęca specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na Pomorze. Projekt ma pokazywać zalety regionu, a szczególny akcent kłaść na możliwości zachowania równowagi między życiem prywatnym i zawodowym. Akcja powstała z inicjatywy Agencji Rozwoju Pomorza oraz pomorskich pracodawców: ADVA Optical Networking, Arla Global SSC, Blue Media, Gibbs Hybrid, Intel, JYSK i Nordea.

„Rynek pracy jest coraz bardziej wymagający. Większość pracodawców przeznacza niemałe środki na budowanie wizerunku, pozwalającego przyciągnąć najlepszych kandydatów. Przyszedł czas na połączenie tych działań z siłami regionów i miast, które już mają świetną ofertę dla mieszkańców, a dodatkowo zależy im na przyciąganiu nowych osób” – wyjaśnia Bartosz Sendrowicz z Pracowni_EB, pomysłodawca i koordynator projektu.

Głównym elementem kampanii jest promowany w internecie spot wideo, pokazujący dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm z Pomorza. Przedstawia ich codzienną pracę, życie rodzinne i czas, który poświęcają swoim pasjom. „Dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na Pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną – czytamy w materiałach prasowych.

W ramach projektu w ciągu kolejnych sześciu tygodni będą ukazywały się również wywiady w formie wideo z pomorskimi pracodawcami. Oprócz filmów zaplanowano artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. Wszystkie działania kierują do strony należącej do Agencji Rozwoju Pomorza – livemorepomerania.com, poświęconej życiu oraz pracy w województwie pomorskim.

Kampania „Work-life balance? Pomorskie!” jest częścią projektu „Live more. Pomerania” zainicjowanego w paździeniku 2017 roku, który dotyczy promocji województwa pomorskiego jako miejsca odpowiedniego do życia i pracy – wyjaśniają przedstawiciele projektu.

Za opracowanie kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa Pracownia_EB, należąca do GoldenLine. Materiały wideo przygotowała Flota Filmowa. (bm)

Źródło:

Zdjęcie główne: youtube.com/ Live more. Pomerania
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin