Change Serviceplan, agencja kreatywna należąca do Group One, wygrała przetarg firmy Haleon na obsługę komunikacyjną marki Rutinoscorbin. Zwycięska firma przygotowała dla klienta kampanię „W tej rutynie jest moja odporność”, promującą nowy produkt Rutinoscorbin Max D3.
Zakres współpracy obejmuje opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii launchującej nowy suplement diety – Rutinoscorbin Max D3. Działania rozpoczęto 15 września 2025 roku, a kampania potrwa przez cały sezon jesienno-zimowy.
Ambasadorką projektu „W tej rutynie jest moja odporność” została dziennikarka Daria Ładocha. Akcja będzie promowała budowanie zdrowych nawyków i suplementację witamy D3.
Działania związane z kampanią „W tej rutynie jest moja odporność” będą łączyły publikacje telewizyjne, digital (wideo online, display, social) i wyróżniające się formaty OOH — m.in. ekran LED przy Dworcu Głównym w Poznaniu, nośniki w Katowicach oraz fasadę Warsaw Presidential Hotel. Całość uzupełnią materiały POS w aptekach i komunikacja w placówkach Medicover. (ko)


