wtorek, 23 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościRynek interaktywny, czyli miejsce dla małych i dużych

Rynek interaktywny, czyli miejsce dla małych i dużych

Rozwój mediów społecznościowych powoduje, że agencje interaktywne mają pełne ręce pracy. Te największe mają kilkunastomilionowe przychody i zatrudniają  po 200-300 pracowników – czytamy w magazynie Press.

Jak przyznaje Bartosz Drozdowski z zarządu spółki ARBOmedia, „surfowanie w sieci” zaczyna się od Facebooka. Wraz ze wzrostem popularności mediów społecznościowych agencje interaktywne muszą ciągle się rozwijać. Tworzą więc więc nowe działy, poszerzają ofertę, a nawet planują debiut giełdowy – OS3 chce wejść na rynek NewConnect w najbliższych miesiącach.

Na rynku jest także miejsce dla małych agencji, które skupiają się na konkretnych segmentach rynku. Jak czytamy, marketing internetowy stał się tak rozległym obszarem, że nawet duże agencje będą musiały zdecydować o specjalizacji w określonych dziedzinach. Bartosz Gołębiewski z agencji Gong przyznaje, że coraz częściej domy mediowe i duże agencje rywalizują w przetargach z małymi agencjami „specjalizującymi się w social media”. (ks)

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj