RYX i Optimum PR

dodano: 
04.03.2005
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Promocji Kultury Polskiej im. Franciszka Ryxa sformułowało nowy model współpracy sponsorskiej w zakresie łączenia świata biznesu ze światem kultury. RYX zamierza zaproponować sponsorom różnorodne projekty kulturalne i społeczne, zawierające także skrojone na miarę konkretnej firmy działania public relations. Mają one stanowić istotną wartość dodaną do tradycyjnie rozumianej współpracy sponsoringowej. Przyszli sponsorzy obok tradycyjnych przywilejów mecenasa kultury, będą mogli liczyć na kompleksowe działania media relations prowadzone wokół sponsorowanego projektu. W tym celu Stowarzyszenie wydzieliło autonomiczny dział PR, którego prowadzenie powierzyło agencji public relations Optimum PR. „Pomagamy artystom doprowadzić do realizacji ich autorskie projekty oraz realizujemy własne pomysły artystyczne i prospołeczne. (…) Połączenie wartych realizacji przedsięwzięć kulturalnych z interesem potencjalnych sponsorów wydaje mi się sposobem na przynajmniej częściowe wyjście z kryzysu finansowania polskiej kultury. Nasz pomysł, w odróżnieniu od typowej formy sponsoringu, wyróżnia się indywidualnym skrojeniem działań PR dla sponsora przy okazji realizacji imprezy artystycznej. (…) Czas zamieszczania logo na plakacie już się skończył. Zależy nam, aby sponsorzy mogli liczyć na pełniejszy rozgłos i oddźwięk w mediach” – powiedziała Dorota Anna Wróblewska, założycielka Stowarzyszenia RYX. W zeszłym roku RYX zrealizował swój pierwszy projekt oparty o nowy model współpracy ze sponsorem - Chivas Jazz Music, który potwierdził słuszność podjętych działań i zaowocował dalszą współpracą. Więcej informacji

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin