Rządowy kontrakt na 22 mln zł dla Partner of Promotion
Konsorcjum firm Partner of Promotion, Migut Media i Maxus Warszawa zwyciężyło w przetargu Ministerstwa Gospodarki na promocję energetyki jądrowej.
Wybór wykonawcy trwał blisko 1,5 roku. Przetarg ogłoszono w sierpniu 2010. Ostatecznie w listopadzie tego roku Ministerstwo Gospodarki zaprosiło do negocjacji cenowych sześć konsorcjów. Z pierwotnej dwunastki trzy konsorcja odpadły ze względów formalnych, zaś trzy ze względu na cenę. Ostatecznie w przetargu wzięły udział cztery z nich, oprócz zwycięzców były to jeszcze: Afekt Agencja Reklamowa wraz z Just, Testardo Gram i Grey Worldwide, Profile wraz z DDB Warszawa i Easymedia.
Kolejne 10 mln zł na informowanie o atomie w Polsce zamierza wydać PGE Energia Jądrowa. Spółka w ubiegłym miesiącu ogłosiła przetarg na „Przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych i promocyjnych dotyczących projektu budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej na lata 2012-2013.” (bs)