niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRzecznik prasowy a agencja PR

Rzecznik prasowy a agencja PR

Arkadiusz Bińczyk, dyrektor generalny AM ART MEDIA, w felietonie dla Home&Market pisze o relacjach między rzecznikiem prasowym firmy a zewnętrzną agencją PR-owską. Zdaniem autora felietonu dla realizującej politykę medialną firmy agencji PR jedną z najważniejszych rzeczy jest dobry kontakt z osobą, która w firmie zajmuje się kontaktami z mediami.

Dobry rzecznik bowiem zna dobrze specyfikę firmy, potrafi wiele pomóc, może dostarczyć agencji dokumentację relacji prasowych, wie, kto w firmie docenia rolę mediów, a kto dziennikarzy uważa za „agentów konkurencji”: „W praktyce coraz częściej spotykam się z takimi rzecznikami. Jeśli są profesjonalistami, to wiedzą, że agencja PR nie jest dla nich konkurencją, lecz partnerem” – uważa Bińczyk. Według niego firmie potrzebne są oba elementy – i rzecznik, i agencja – gdyż dobrym pomysłem nie jest ani rzecznikowanie z zewnątrz, ani też jeden, nawet najbardziej obrotny i pracowity rzecznik, który nie jest w stanie spojrzeć na firmę „z zewnątrz”. (jcm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł