Rzeczpospolita oskarża agencję PR

dodano: 
24.05.2010
komentarzy: 
8

Rzeczpospolita ma dowody dotyczące nieetycznych działań, podważających wiarygodność prawniczych rankingów branżowych. Jak podaje gazeta „pozycjonowanie” w rankingach to koszt od kilku do kilkunastu tysięcy złotych – tyle bowiem miała żądać za tego typu praktyki od swoich klientów agencja MM Consultants. Redakcja dziennika, którego ranking MM Consultants ma w swojej "ofercie", stanowczo odcięła się od takich zabiegów.

Ewa Usowicz na łamach Rzeczpospolitej wprost nazywa takie praktyki oszustwem. Podkreśla, że ranking prowadzony przez redakcję jest oparty na metodach ilościowych i jakościowych, więc MM Consultants ani żadna inna agencja nie mogą mieć wpływu na wynik. Druga część oparta jest o rekomendacje samych prawników.

Usowicz zaznacza, że gazeta nie pozwoli na nieuczciwe działania agencji PR. „Nie godzimy się również na oszukiwanie prawników z kancelarii prawniczych będących zarówno naszymi czytelnikami, jak i często – współpracownikami” – napisała. (bs)

Źródło:

Rzeczpospolita C, Ewa Usowicz, Kancelarie - uwaga na nieuczciwy PR, 24.05.2010, str.1
komentarzy:
8

Komentarze

(8)
Dodaj komentarz
01.06.2010
8:37:34
Hubo
(01.06.2010 8:37:34)
do byłego dziennikarza, też były dziennikarz Chyba kolego pracowałeś w gazecie na F ;) Bo gdybyś pracował w czymś poważniejszym, to wiedziałbyś, że gazety takie jak Rzepa czy Wybiórcza konsultują takie teksty ze swoimi adwokatami - a to stare wygi zaprawione w sprawach prasowych. U nich nie ma opcji takiej jak "nie sprawdziła" albo "piszemy na rybkę" :)
26.05.2010
15:29:07
ab
(26.05.2010 15:29:07)
tu pachnie faktycznie zemstą osobistą red.U.
24.05.2010
17:53:13
były dziennikarz
(24.05.2010 17:53:13)
to jakaś bulwersująca sprawa, podobno Pani Usowicz nie sprawdziła tych informacji, uległa pomówieniom konkurencji agencji
24.05.2010
12:39:26
druga strona medalu
(24.05.2010 12:39:26)
Bawią mnie niby-media, których przedstawiciele dzwonią do mnie co jakiś czas i oferują tzw. "płatny PR". Czy Pani Redaktor Usowicz dostrzega tę stronę medalu???
24.05.2010
11:45:55
BBB
(24.05.2010 11:45:55)
Tu nawet nie chodzi o sam wizerunek. Ważna jest zwykła i prosta uczciwość. Bez tego nie ma co liczyć na dobrą prasę dla PR w Polsce...
24.05.2010
11:42:41
druga strona
(24.05.2010 11:42:41)
a ile to tytułów zgłasza się do agencji PR z propozycją "obsadzenia" ich klientów wysoko w rankingach w zamian za reklamę, czy odpowiednie pieniądze... wielokrotnie miałem takie sytuacje i, niestety, klienci na to reagują mimo negatywnych rekomendacji...
24.05.2010
11:41:27
Nick_01
(24.05.2010 11:41:27)
Świetnie!!! Brawo "konsultanci PR" wspomnianej agencji. Szczyt "zawodowej" zachłanności.
24.05.2010
11:21:44
Anna
(24.05.2010 11:21:44)
Co za wstyd! I jak PR ma mieć dobry wizerunek...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin