sobota, 5 lipca, 2025

Rzuć.to

28 maja rozpocznie się ogólnopolska antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”. Za relacje z mediami w ramach kampanii odpowiada agencja magnifiCo PR. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę z nią podpisano na okres dwóch miesięcy w ramach realizacji projektu. Za klienta odpowiada Piotr Żabowski. Organizatorem akcji jest firma QST Marketing Group, a patronem – firma Johnson&Johnson.

Akcja będzie prowadzona za pośrednictwem kilku kanałów informacyjnych – layouty pokazujące urnę grobową zawisną na 1200 billboardach, spoty w radiu i telewizji będą emitowane przez dwa tygodnie, dodatkowo akcja będzie widoczna w sieci. Podczas akcji dostępna będzie strona internetowa www.rzuc.to, dzięki której wszyscy zainteresowani będą pomogli uzyskać m.in. spersonalizowany Program Rzucania Palenia. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł