SABRE AWARDS przyznane

dodano: 
31.05.2007
komentarzy: 
0

Hill&Knowlton, Weber Shandwick i Maitland Consultancy to najwięksi zwycięzcy trzeciej europejskiej edycji SABRE AWARDS 2007. Pięć nagród przyznano poszczególnym oddziałom Hill&Knowlton (jedną został wyróżniony włoski oddział agencji, jedną – biuro ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i trzy - oddział brytyjski); ponadto agencja została uhonorowana tytułem „Najlepszego pracodawcy spośród wielonarodowych firm doradczych”. Weber Shandwick uznano „Międzynarodową agencją roku”, a ponadto przyznano jej cztery nagrody SABRE - jedną dla biura w Belgii, jedną dla oddziału hiszpańskiego i dwie za akcje przeprowadzone przez oddział w Wielkiej Brytanii.
Maitland Consultancy wygrała nagrodę za „Najlepszy program komunikacyjny dla branży finansowej” za pracę w imieniu Mittal Steel i zdobyła Platinum SABRE za ten sam projekt. Agencja została także wyróżniona jako część sieci AMO, którą uznano „Agencją doradczą roku dla rynku usług finansowych”.
Inni zwycięzcy, którym przyznano po kilka nagród to: Burson-Marsteller (nagrody dla oddziału szwajcarskiego i brytyjskiego oraz tytuł „Agencji roku zajmującej się public affairs” i  „Międzynarodowej agencji roku”); Edelman (cztery nagrody – dwie dla biura niemieckiego, po jednej dla włoskiego i szwedzkiego); Ketchum (trzy nagrody dla oddziału hiszpańskiego); Ogilvy Public Relations Worldwide (dwie nagrody i tytuł:„Agencji roku” na rynku wschodnim”), Porter Novelli (dwie nagrody i tytuł „Agencji doradczej roku krajów Beneluksu”), Four Communications z Wielkiej Brytanii(„Brytyjska agencja roku” i jedna nagroda), Hotwire (dwie nagrody i wyróżnienie za „Ogólnoeuropejski program roku”), Llorente & Cuenca z Hiszpanii (dwie nagrody); Red Consultancy z Wielkiej Brytanii (dwie nagrody) i Trimedia (dwie nagrody). Wśród polskich projektów nagrodzonych w tym roku znalazły się: realizowana przez Fundację RWE Stoen i agencję ComPress akcja społeczna „Oświecona Warszawa” (kategoria: „Relacje ze społecznościami lokalnymi”) oraz kampania „Szkoła bez przemocy” Fundacji Grupy TP oraz dzienników regionalnych Polskapresse i mediów regionalnych (kategoria: „Europa Wschodnia”).
Sabre Awards to międzynarodowy konkurs PR, którego organizatorem jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej, europejskiej edycji konkursu odbyło się 24 maja w Barcelonie Więcej informacji na stronie internetowej. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin