sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSally Hansen wybiera Think Konga

Sally Hansen wybiera Think Konga

Należącą do COTY marka Sally Hansen, rozpoczęła współpracę z agencją Think Kong.

Think Kong odpowiada za opracowanie i realizację koncepcji wprowadzenia marki Sally Hansen do social mediów. Działania prowadzone na rzecz marki obejmują komunikację z fanami na Facebooku, prowadzenie efektywnościowych kampanii reklamowych oraz organizację konkursów konsumenckich.

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialny jest zespół, w skład którego wchodzą: Agnieszka Jałowiec, Senior Consultant i Paulina Janas, Junior Consultant, działające przy wsparciu Anity Wojtaś-Jakubowskiej, Client Service Directora. Klienta pozyskano w wyniku konkursu ofert.

Sally Hansen to kolejna po Rimmel marka należąca do koncernu COTY, która zdecydowała się na współpracę z agencją Think Kong.  (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj