sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaSAR ogłasza shortlistę Marketing Master 2025

SAR ogłasza shortlistę Marketing Master 2025

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło shortlistę rankingu Marketing Master 2025. Nominowani powalczą o miano najbardziej wszechstronnych marketerów w Polsce. Na liście znalazło się 30 marek z najwyższymi notami punktowymi w tegorocznych konkursach branżowych: Effie Awards Poland, Innovation i KTR.

Druga edycja rankingu Marketing Master by SAR podsumowuje wyniki trzech projektów SAR – Effie Awards Poland, KTR i Innovation – tworząc zestawienie marketerów, którzy potrafią łączyć twórcze podejście, skuteczność i innowacyjność.

„Marketing Master to ranking, który pokazuje, jak wygląda dziś dojrzały marketing – wszechstronny, odważny, niestandardowy, a przy tym odpowiedzialny. Chcemy wyróżniać tych reklamodawców, którzy potrafią łączyć strategię z emocją, dane z intuicją i efektywność z kreatywnością. To właśnie ta kombinacja kompetencji napędza rozwój branży” – podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Shortlista 30 najbardziej wszechstronnych marketerów

W zestawieniu Marketing Master 2025 znalazły się marki, które w ostatnim roku konsekwentnie łączyły kreatywność z efektywnością i innowacyjnym podejściem do komunikacji. Są to (w kolejności alfabetycznej):

  • Allegro
  • Answear.com
  • Clovin
  • Dawtona
  • Decathlon
  • Grupa Kino Polska
  • Grupa Maspex
  • Grupa OLX
  • Grupa Pracuj
  • Health Labs Care
  • Igorilla
  • ING Bank Śląski
  • Kompania Piwowarska
  • L’Oréal
  • LOTTE Wedel
  • Mastercard
  • Mata
  • McDonald’s
  • Mondelēz
  • Nutico™
  • ORLEN
  • PepsiCo
  • BLIK
  • Reckitt Benckiser
  • Rossmann
  • SFM Soft
  • TechNovator
  • TS Wisła Kraków
  • Unilever
  • Żabka

Pięciu najbardziej wszechstronnych marketerów zostanie nagrodzonych pierścieniami podczas Gali Innovation + Marketing Master, która odbędzie się 26 listopada 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wydarzenie zainauguruje cykl spotkań, którego kontynuacją będzie dwudniowa konferencja Imagination Day 2025, której PRoto.pl jest patronem medialnym. Bilety na wydarzenia można kupić na stronie.

O rankingu

Przy opracowywaniu zestawienia uwzględniane są wszystkie podmioty, które zdobyły punkty w przynajmniej jednym z trzech konkursów organizowanych przez SAR. Ze względu na różne systemy ocen i skalę punktową, stosowany jest jednolity mechanizm przeliczeniowy – zwycięzca każdego konkursu otrzymuje 10 punktów (100 proc.), a wyniki pozostałych marek są przeliczane proporcjonalnie do tego poziomu. Końcowa punktacja to średnia z trzech obszarów: efektywności, kreatywności i innowacyjności, z zachowaniem równej wagi każdego z nich. W ten sposób powstaje obiektywne, mierzalne zestawienie, które odzwierciedla całoroczne osiągnięcia marek w trzech kluczowych aspektach działań marketingowych – deklaruje SAR.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj