.

 

Sarota PR członkiem Worldcom Public Relations Group

dodano: 
24.05.2024
komentarzy: 
0

W maju 2024 roku Sarota PR ogłosiła dołączenie do globalnej sieci agencji PR Worldcom Public Relations Group. Agencja jest jedynym polskim członkiem tej sieci.

Worldcom Public Relations Group to globalna sieć niezależnych firm public relations, w skład której wchodzą 143 biura zatrudniające około 2000 pracowników w 115 miastach na sześciu kontynentach.

„Dołączenie do Worldcom PR Group stwarza nam nowe możliwości śledzenia trendów, poszerzania wiedzy i know-how w międzynarodowej społeczności najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji” – mówi Katarzyna Sarota, CEO Sarota PR. Jak dodaje, partnerstwo da agencji „możliwość realizacji projektów na znacznie szerszą skalę oraz oferowania klientom dodatkowych usług i dostępu do innych rynków w ramach współpracy ze stowarzyszonymi agencjami”.

Jak wyjaśnia agencja, zaproszenie do Worldcom PR Group wiązało się z przejściem procesu weryfikacji dotyczącej „jakości, profesjonalizmu, etyki i standardów pracy”. Na ostatnim etapie agencja została przyjęta do sieci jednogłośną decyzją stowarzyszonych agencji z 49 krajów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin