Sarota PR z 3 nowymi klientami

dodano: 
12.04.2013
komentarzy: 
0

Do grona klientów agencji Sarota PR dołączyły dwie nowe marki: Fortinet oraz AOC. Rozszerzeniu uległ również zakres usług świadczonych dla firmy Dune HD – agencja zajmie się jej wizerunkiem w mediach społecznościowych.

Fortinet to dostawca urządzeń bezpieczeństwa sieciowego. Agencja odpowiada za budowanie wizerunku marki, relacje z mediami oraz PR produktowy. Umowa jest ważna rok. Obsługą klienta kieruje Marek Wiśniewski.

AOC to z kolei producent monitorów, spółka zależna TPV Technology Limited –światowego producenta wyświetlaczy LCD. W ramach podpisanej na 12 miesięcy umowy, agencja podejmie działania z zakresu media relations oraz PR-u produktu i marki. Projekt poprowadzi Jacek Dembicki.

Natomiast Dune HD, producent odtwarzaczy multimedialnych, który jest klientem agencji od kwietnia 2011 roku,  może liczyć na dodatkowe wsparcie w postaci działań  w mediach społecznościowych. Od marca 2013 Sarota PR prowadzi globalny fanpage marki na Facebooku. Umowę podpisano na czas nieokreślony, a osobą odpowiedzialna za projekt jest Adam Struzik. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin