SARTO zwycięża w przetargu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Agencja SARTO Public Relations zwyciężyła w przetargu dotyczącym promocji programów operacyjnych Innowacyjna Gospodarka, Rozwój Polski Wschodniej oraz Kapitał Ludzki. W ramach podpisanej umowy SARTO dostarczy m.in.… smycze reklamowe i długopisy.
Agencja SARTO uczestniczyła w przetargu jako lider konsorcjum, w którego skład weszła także wrocławska agencja reklamowa EKSA. Do zadań agencji należeć będzie przygotowanie merytoryczne, opracowanie projektów graficznych, wykonanie oraz dostawa elementów marketingowych - kalendarzy ściennych i książkowych, smyczy reklamowych, ulotek informacyjnych, długopisów, publikacji, notesów, teczek oraz gadżetów upominkowych. Prace nad nimi mają potrwać do grudnia tego roku. Zespołem specjalistów realizujących ten projekt zarządza Małgorzata Rękas. (ks)