Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
SATURN w mediach społecznościowych. saturn rozpoczyna komunikację ze swoimi fanami w mediach społecznościowych. sieć będzie obecna na portalach facebook.com i google+, a także w serwisie youtube. marka planuje także komunikację z użytkownikami forów dyskusyjnych i blogerami. wesprze ją agencja 121pr. po stronie agencji projektem opiekuje się maria strachota, product&creative manager. aktywna obecność w social mediach to kolejny krok saturna w ramach rozwoju swojej strategii on-line po uruchomieniu sklepu internetowego przez obecność w sieci marka chce wykorzystywać swoje kompetencje doradcy technologicznego dla klientów. „dobrze wiemy, jak ważna jest technologia i wiedzą to również nasi klienci, którzy coraz więcej czasu spędzają w mediach społecznościowych. dlatego nie może nas tam zabraknąć. stawiamy na aktywny dialog z naszymi klientami” – powiedział marcin rosati, członek zarządu media saturn holding. poza informowaniem o ofercie sklepu, konkursach i innych akcjach, część działań komunikacyjnych on-line skoncentrowana będzie na umieszczaniu porad, informacji i ciekawostek na temat najnowszych technologii oraz produktów dostępnych w sklepach saturn. firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały kontrakt. (es).
SATURN rozpoczyna komunikację ze swoimi fanami w mediach społecznościowych. Sieć będzie obecna na portalach Facebook.com i Google+, a także w serwisie YouTube. Marka planuje także komunikację z użytkownikami forów dyskusyjnych i blogerami. Wesprze ją agencja 121PR.
Po stronie agencji projektem opiekuje się Maria Strachota, product&creative manager. Aktywna obecność w social mediach to kolejny krok SATURNA w ramach rozwoju swojej strategii on-line po uruchomieniu sklepu internetowego www.saturn.pl. Przez obecność w sieci marka chce wykorzystywać swoje kompetencje doradcy technologicznego dla klientów.
„Dobrze wiemy, jak ważna jest technologia i wiedzą to również nasi klienci, którzy coraz więcej czasu spędzają w mediach społecznościowych. Dlatego nie może nas tam zabraknąć. Stawiamy na aktywny dialog z naszymi klientami” – powiedział Marcin Rosati, członek zarządu Media Saturn Holding.
Poza informowaniem o ofercie sklepu, konkursach i innych akcjach, część działań komunikacyjnych on-line skoncentrowana będzie na umieszczaniu porad, informacji i ciekawostek na temat najnowszych technologii oraz produktów dostępnych w sklepach SATURN. Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały kontrakt. (es)