sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościSCH Public Relations dla Torfarmu

SCH Public Relations dla Torfarmu

Agencja SCH Public Relations podpisała umowę z ogólnopolskim dystrybutorem farmaceutycznym, firmą Torfarm SA na obsługę medialną społecznej akcji „Apteka bez Barier”. Jest to program stworzony i prowadzony przez Torfarm i Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, którego celem jest zachęcenie właścicieli oraz kadry menedżerskiej aptek do zniesienia barier architektonicznych ich placówek oraz do zapewnienia profesjonalnej opieki farmaceutycznej osobom niepełnosprawnym. Przygotowana i realizowana przez agencję SCH PR strategia komunikacyjna ma na celu rozpowszechnienie idei kampanii zarówno w środowisku aptekarskim, jak i w mediach. Dodatkowym zadaniem jest stworzenie w świadomości odbiorców modelu firmy zaangażowanej społecznie. Działania PR objęły między innymi opracowanie strategii, selekcję kanałów informacyjnych, relacje z mediami, organizację konferencji prasowej oraz wydarzenia towarzyszącego uroczystej Gali, podsumowującej IV edycję Konkursu (będącego elementem kampanii). Z uwagi na charakter przedsięwzięcia agencja SCH PR zaproponowała wystawę prac osób niepełnosprawnych, której otwarcie nastąpi podczas Gali.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj