Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Screen Network wspiera ITAKĘ w poszukiwaniu zaginionych. we wrześniu 2022 roku screen network, właściciel ekranów reklamowych, oraz fundacja itaka, zajmująca się poszukiwaniem osób zaginionych, podjęły współpracę. jak informują organizatorzy kampanii społecznej, z danych komendy głównej policji wynika, że rocznie w polsce ginie prawie 13 tys. osób. w całej polsce na ponad 20 tys. ekranów publikowane będą wizerunki osób poszukiwanych przez itakę. dzięki algorytmom sztucznej inteligencji oraz technologii „deep fake” twarze zaginionych poruszają się i wodzą wzrokiem za przechodniami. współpraca ta ma na celu zwiększenie szans na odnalezienie zaginionych osób. wprawienie w ruch zdjęć ma uświadomić społeczeństwu, że za każdym wizerunkiem kryje się prawdziwy człowiek i jego historia. ponadto, po zeskanowaniu kodu qr, na ekranach telefonów pojawiają się dane poszukiwanej osoby, które mogą ułatwić jej zidentyfikowanie. komunikaty wyświetlane na ekranach w całej polsce codziennie mają trafiać do ok. 6 mln osób, dzięki czemu szansa na odnalezienie zaginionych znacznie się zwiększy. (zd). źródło: youtube.com/fundacja itaka.
We wrześniu 2022 roku Screen Network, właściciel ekranów reklamowych, oraz Fundacja ITAKA, zajmująca się poszukiwaniem osób zaginionych, podjęły współpracę. Jak informują organizatorzy kampanii społecznej, z danych Komendy Głównej Policji wynika, że rocznie w Polsce ginie prawie 13 tys. osób.
W całej Polsce na ponad 20 tys. ekranów publikowane będą wizerunki osób poszukiwanych przez ITAKĘ. Dzięki algorytmom sztucznej inteligencji oraz technologii „deep fake” twarze zaginionych poruszają się i wodzą wzrokiem za przechodniami.
Współpraca ta ma na celu zwiększenie szans na odnalezienie zaginionych osób. Wprawienie w ruch zdjęć ma uświadomić społeczeństwu, że za każdym wizerunkiem kryje się prawdziwy człowiek i jego historia. Ponadto, po zeskanowaniu kodu QR, na ekranach telefonów pojawiają się dane poszukiwanej osoby, które mogą ułatwić jej zidentyfikowanie.
Komunikaty wyświetlane na ekranach w całej Polsce codziennie mają trafiać do ok. 6 mln osób, dzięki czemu szansa na odnalezienie zaginionych znacznie się zwiększy. (zd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Screen Network wspiera ITAKĘ w poszukiwaniu zaginionych. we wrześniu 2022 roku screen network, właściciel ekranów reklamowych, oraz fundacja itaka, zajmująca się poszukiwaniem osób zaginionych, podjęły współpracę. jak informują organizatorzy kampanii społecznej, z danych komendy głównej policji wynika, że rocznie w polsce ginie prawie 13 tys. osób. w całej polsce na ponad 20 tys. ekranów publikowane będą wizerunki osób poszukiwanych przez itakę. dzięki algorytmom sztucznej inteligencji oraz technologii „deep fake” twarze zaginionych poruszają się i wodzą wzrokiem za przechodniami. współpraca ta ma na celu zwiększenie szans na odnalezienie zaginionych osób. wprawienie w ruch zdjęć ma uświadomić społeczeństwu, że za każdym wizerunkiem kryje się prawdziwy człowiek i jego historia. ponadto, po zeskanowaniu kodu qr, na ekranach telefonów pojawiają się dane poszukiwanej osoby, które mogą ułatwić jej zidentyfikowanie. komunikaty wyświetlane na ekranach w całej polsce codziennie mają trafiać do ok. 6 mln osób, dzięki czemu szansa na odnalezienie zaginionych znacznie się zwiększy. (zd). źródło: youtube.com/fundacja itaka.