Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Sebastian Stankiewicz zachęca do dołączenia do „gangu troski o nioski”. stowarzyszenie otwarte klatki w czerwcu 2025 roku wystartowało z najnowszą inicjatywą sprzeciwiającą się prowadzeniu chowu klatkowego kur. organizacja zachęca do dołączenia do „gangu troski o nioski”. w akcję pro bono zaangażował się aktor sebastian stankiewicz, który wystąpił w spocie promocyjnym. jak wyjaśniają organizatorzy akcji, sprzeciw społeczeństwa wobec chowu klatkowego kur spowodował w ostatnich latach duże zmiany w politykach sieci sklepów, producentów żywności, a także restauracji i hoteli w polsce. ponad 170 firm zadeklarowało wycofanie jaj klatkowych. „większość firm zobowiązała się wycofać tzw. jaja trójki do końca 2025 roku i chociaż wiele z nich jest na dobrej drodze do osiągnięcia tego celu, są też takie, które ukrywają przed konsumentami informację o tym, czy robią w tym zakresie jakieś postępy” – mówi paweł rawicki, prezes stowarzyszenia otwarte klatki. okazuje się, że w dalszym ciągu dwie na trzy kury znoszące jaja w polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. stowarzyszenie otwarte klatki chce pokazać, że każdy z nas może wpłynąć na los zwierząt. zachęcać do tego ma spot promocyjny z udziałem aktora sebastiana stankiewicza, który zaprasza do dołączenia do „gangu troski o nioski”. jak tłumaczy, każdy z nas może realnie zmienić los kur w polsce. „warunki przystąpienia do »gangu« są proste: wystarczy troska o zwierzęta, dostęp do internetu i kilka wolnych minut tygodniowo” – przekonuje. spot został przygotowany w mrocznej, gangsterskiej konwencji. to jednak tylko pozory – „gang” przypomina bowiem firmom nie o haraczu, ale o ich obietnicach wycofania jaj z chowu klatkowego. „jesteśmy tu, bo mamy dość. najwyższa pora, by załatwić to raz na zawsze!” – mówi na początku filmu stankiewicz. „warto dołączyć do »gangu troski o nioski«, ponieważ warto dbać o zwierzęta. dbajmy o to, żeby klatki były otwarte” – apeluje aktor. „gang kojarzy się zwykle z siłą i brutalnością, ale nasz spot pokazuje, że prawdziwa siła to troska i empatia, które sprawiają, że jesteśmy w stanie naprawdę zmieniać świat na lepsze” – wyjaśnia julia pająk, menedżerka ds. kampanii dobrostanowych w stowarzyszeniu otwarte klatki. „do »gangu troski o nioski« może dołączyć absolutnie każdy, bo jego misja wykracza poza wszelkie podziały. niezgoda na okrucieństwo wobec zwierząt łączy różnorodne osoby, ale są one skupione na jednym celu – jest nim zakończenie chowu kur w ciasnych klatkach” – dodaje. stowarzyszenie zachęca osoby zainteresowane działaniami na rzecz dobrostanu zwierząt do odwiedzenia strony ztroskionioski.pl. można tam podpisać deklarację niekupowania jaj z chowu klatkowego, a także dołączyć do wirtualnych akcji pomocy kurom prowadzonych m.in. w social mediach. spoty kampanii do końca czerwca 2025 roku będą emitowane na ekranach more od jet line – partnera akcji – w ośmiu największych miastach w polsce. za produkcję filmu odpowiada agencja mova, reżyserem jest mayo kucharski, a autorem zdjęć grzegorz myjkowski. (kn).
Stowarzyszenie Otwarte Klatki w czerwcu 2025 roku wystartowało z najnowszą inicjatywą sprzeciwiającą się prowadzeniu chowu klatkowego kur. Organizacja zachęca do dołączenia do „gangu troski o nioski”. W akcję pro bono zaangażował się aktor Sebastian Stankiewicz, który wystąpił w spocie promocyjnym.
Jak wyjaśniają organizatorzy akcji, sprzeciw społeczeństwa wobec chowu klatkowego kur spowodował w ostatnich latach duże zmiany w politykach sieci sklepów, producentów żywności, a także restauracji i hoteli w Polsce. Ponad 170 firm zadeklarowało wycofanie jaj klatkowych. „Większość firm zobowiązała się wycofać tzw. jaja trójki do końca 2025 roku i chociaż wiele z nich jest na dobrej drodze do osiągnięcia tego celu, są też takie, które ukrywają przed konsumentami informację o tym, czy robią w tym zakresie jakieś postępy” – mówi Paweł Rawicki, prezes Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Okazuje się, że w dalszym ciągu dwie na trzy kury znoszące jaja w Polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce.
Stowarzyszenie Otwarte Klatki chce pokazać, że każdy z nas może wpłynąć na los zwierząt. Zachęcać do tego ma spot promocyjny z udziałem aktora Sebastiana Stankiewicza, który zaprasza do dołączenia do „gangu troski o nioski”. Jak tłumaczy, każdy z nas może realnie zmienić los kur w Polsce. „Warunki przystąpienia do »gangu« są proste: wystarczy troska o zwierzęta, dostęp do internetu i kilka wolnych minut tygodniowo” – przekonuje.
Spot został przygotowany w mrocznej, gangsterskiej konwencji. To jednak tylko pozory – „gang” przypomina bowiem firmom nie o haraczu, ale o ich obietnicach wycofania jaj z chowu klatkowego. „Jesteśmy tu, bo mamy dość. Najwyższa pora, by załatwić to raz na zawsze!” – mówi na początku filmu Stankiewicz. „Warto dołączyć do »gangu troski o nioski«, ponieważ warto dbać o zwierzęta. Dbajmy o to, żeby klatki były otwarte” – apeluje aktor.
„Gang kojarzy się zwykle z siłą i brutalnością, ale nasz spot pokazuje, że prawdziwa siła to troska i empatia, które sprawiają, że jesteśmy w stanie naprawdę zmieniać świat na lepsze” – wyjaśnia Julia Pająk, menedżerka ds. kampanii dobrostanowych w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki. „Do »gangu troski o nioski« może dołączyć absolutnie każdy, bo jego misja wykracza poza wszelkie podziały. Niezgoda na okrucieństwo wobec zwierząt łączy różnorodne osoby, ale są one skupione na jednym celu – jest nim zakończenie chowu kur w ciasnych klatkach” – dodaje.
Stowarzyszenie zachęca osoby zainteresowane działaniami na rzecz dobrostanu zwierząt do odwiedzenia strony ztroskionioski.pl. Można tam podpisać deklarację niekupowania jaj z chowu klatkowego, a także dołączyć do wirtualnych akcji pomocy kurom prowadzonych m.in. w social mediach.
Spoty kampanii do końca czerwca 2025 roku będą emitowane na ekranach MORE od Jet Line – partnera akcji – w ośmiu największych miastach w Polsce.
Za produkcję filmu odpowiada agencja Mova, reżyserem jest Mayo Kucharski, a autorem zdjęć Grzegorz Myjkowski. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Sebastian Stankiewicz zachęca do dołączenia do „gangu troski o nioski”. stowarzyszenie otwarte klatki w czerwcu 2025 roku wystartowało z najnowszą inicjatywą sprzeciwiającą się prowadzeniu chowu klatkowego kur. organizacja zachęca do dołączenia do „gangu troski o nioski”. w akcję pro bono zaangażował się aktor sebastian stankiewicz, który wystąpił w spocie promocyjnym. jak wyjaśniają organizatorzy akcji, sprzeciw społeczeństwa wobec chowu klatkowego kur spowodował w ostatnich latach duże zmiany w politykach sieci sklepów, producentów żywności, a także restauracji i hoteli w polsce. ponad 170 firm zadeklarowało wycofanie jaj klatkowych. „większość firm zobowiązała się wycofać tzw. jaja trójki do końca 2025 roku i chociaż wiele z nich jest na dobrej drodze do osiągnięcia tego celu, są też takie, które ukrywają przed konsumentami informację o tym, czy robią w tym zakresie jakieś postępy” – mówi paweł rawicki, prezes stowarzyszenia otwarte klatki. okazuje się, że w dalszym ciągu dwie na trzy kury znoszące jaja w polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. stowarzyszenie otwarte klatki chce pokazać, że każdy z nas może wpłynąć na los zwierząt. zachęcać do tego ma spot promocyjny z udziałem aktora sebastiana stankiewicza, który zaprasza do dołączenia do „gangu troski o nioski”. jak tłumaczy, każdy z nas może realnie zmienić los kur w polsce. „warunki przystąpienia do »gangu« są proste: wystarczy troska o zwierzęta, dostęp do internetu i kilka wolnych minut tygodniowo” – przekonuje. spot został przygotowany w mrocznej, gangsterskiej konwencji. to jednak tylko pozory – „gang” przypomina bowiem firmom nie o haraczu, ale o ich obietnicach wycofania jaj z chowu klatkowego. „jesteśmy tu, bo mamy dość. najwyższa pora, by załatwić to raz na zawsze!” – mówi na początku filmu stankiewicz. „warto dołączyć do »gangu troski o nioski«, ponieważ warto dbać o zwierzęta. dbajmy o to, żeby klatki były otwarte” – apeluje aktor. „gang kojarzy się zwykle z siłą i brutalnością, ale nasz spot pokazuje, że prawdziwa siła to troska i empatia, które sprawiają, że jesteśmy w stanie naprawdę zmieniać świat na lepsze” – wyjaśnia julia pająk, menedżerka ds. kampanii dobrostanowych w stowarzyszeniu otwarte klatki. „do »gangu troski o nioski« może dołączyć absolutnie każdy, bo jego misja wykracza poza wszelkie podziały. niezgoda na okrucieństwo wobec zwierząt łączy różnorodne osoby, ale są one skupione na jednym celu – jest nim zakończenie chowu kur w ciasnych klatkach” – dodaje. stowarzyszenie zachęca osoby zainteresowane działaniami na rzecz dobrostanu zwierząt do odwiedzenia strony ztroskionioski.pl. można tam podpisać deklarację niekupowania jaj z chowu klatkowego, a także dołączyć do wirtualnych akcji pomocy kurom prowadzonych m.in. w social mediach. spoty kampanii do końca czerwca 2025 roku będą emitowane na ekranach more od jet line – partnera akcji – w ośmiu największych miastach w polsce. za produkcję filmu odpowiada agencja mova, reżyserem jest mayo kucharski, a autorem zdjęć grzegorz myjkowski. (kn).