SEC Newgate CEE rozwija ofertę o marketing marek luksusowych

dodano: 
11.01.2022
komentarzy: 
0

W styczniu 2022 roku SEC Newgate CEE poinformowało o rozbudowaniu oferty o nową specjalizację – marketing marek luksusowych. Do agencji w roli Managing Partner dołączyła Justyna Adamczyk, której zadaniem będzie rozwój usług z tej dziedziny.  

Agencja założona w 2020 roku przez Zofię Bugajną-Kasdepke, Sebastiana Hejnowskiego i Joannę Poniatowską będzie świadczyć pełną obsługę marketingową marek luksusowych: od strategii i brand consultingu po usługi kreatywne 360°, PR i tworzenie contentu czy eventy. Zamierza wspierać klientów w regionalnej i globalnej ekspansji dzięki międzynarodowemu zasięgowi. „Istotnym wyróżnikiem SEC Newgate CEE jest dostęp do konsultantów o tak wysokim profilu zawodowym, potwierdzonym zawodowymi sukcesami i różnorodnością zrealizowanych kampanii. Dziś możemy ogłosić, że także klienci reprezentujący sektor dóbr i usług luksusowych znajdą się w doświadczonych rękach jednej z najlepszych ekspertek w kraju” – komentuje Zofia Bugajna-Kasdpeke, Vice President & Founding Partner SEC Newgate CEE.

Justyna Adamczyk, nowa Managing Parter SEC Newgate CEE, poszerzy usługi agencji o luxury marketing i zajmie się doradztwem biznesowym i marketingowym dla firm z sektora premium.

Adamczyk ma doświadczenie w budowaniu pozycji marek luksusowych na polskim rynku. Od ponad 20 lat pracuje jako doradca strategiczny i personalny dla międzynarodowych koncernów oraz funduszy inwestycyjnych. Jest twórczynią, kierowniczką i wykładowczynią kierunku kreowanie i zarządzanie markami luksusowymi na Uniwersytecie SWPS.

W swojej karierze przez wiele lat była prezeską i redaktorką naczelną polskiej edycji żółtego przewodnika „Gault&Millau” - jednej z dwóch (obok czerwonego przewodnika Michelin) międzynarodowych marek na rynku przewodników kulinarnych. Zbudowała pozycję tej marki w Polsce, a także wprowadzała ją na inne rynki, m.in. Japonii, Kanady, Maroka, Izraela czy Gruzji. Należy do jury prestiżowych światowych nagród w świecie gastronomii. W TVN Discovery prowadzi program „Ambasady Luksusu”. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin