Seminarium: Carbon Footprint – w jaki sposób mierzyć i raportować wyniki otoczeniu?

dodano: 
21.11.2012
komentarzy: 
0

4 grudnia w Warszawie odbędzie się seminarium „Carbon Footprint – w jaki sposób mierzyć i raportować wyniki otoczeniu?”, organizowane przez SGS Polska i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Jest to pierwsze spotkanie w ramach cyklu „Zrównoważony rozwój w praktyce”.

Podczas spotkania zaprezentowane zostaną sposoby mierzenia i raportowania śladu węglowego oraz jego znaczenie dla firmy i otoczenia. Prelegenci przedstawią także najlepsze praktyki firm polskich i międzynarodowych.

Gościem specjalnym seminarium będzie Ahmad Ansari – członek globalnego zespołu ds. zrównoważonego rozwoju SGS, specjalista z wieloletnim doświadczeniem w takich obszarach jak: CSR, Carbon Footprint, zarządzanie łańcuchem dostaw, certyfikacja i wdrażanie standardów środowiskowych i społecznych w firmach na całym świecie.

Program konferencji:

10.00 Powitanie

10.10 Ochrona środowiska i ślad węglowy w strategiach liderów – przykłady ze świata,

Małgorzata Greszta, SGS Polska

10.30 Ochrona środowiska w strategiach firm w Polsce – przegląd dobrych praktyk

Mirella Panek - Owsiańska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu

10.50 Ślad węglowy – dlaczego warto mierzyć i jakich spodziewać się korzyści dla biznesu?

Ahmad Ansari, SGS Germany GmbH

11.30 Przerwa kawowa

11.45 Sesja dobrych praktyk, czyli jak firmy w Polsce mierzą i obniżają ślad węglowy?

- Danone

- Cemex

13.00 Ślad węglowy – praktyczne rozwiązania i dobre praktyki ze świata

Ahmad Ansari, SGS Germany GmbH

13.45 Dyskusja

14.00 Zakończenie

 

Udział w spotkaniu, jest bezpłatny (ograniczona ilość miejsc).

Zgłoszenia należy przesyłać na adres do 26 listopada (potwierdzenie udziału będzie wysyłane drogą elektroniczną). Seminarium prowadzone będzie w języku angielskim.

Cykl „Zrównoważony rozwój w praktyce” ma za zadanie przybliżyć praktyczne aspekty wdrażania strategii odpowiedzialnego biznesu ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi możliwych do wykorzystania oraz rozwiązań stosowanych przez firmy w Polsce i na świecie. Spotkania te mają stanowić źródło inspiracji i wymiany doświadczeń. PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin