czwartek, 18 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSeminarium European Trusted Brands

Seminarium European Trusted Brands

12 kwietnia 2005 w warszawskiej siedzibie Business Centre Club odbędzie się Seminarium European Trusted Brands organizowane przez Reader’s Digest. Gościem specjalnym Seminarium będzie specjalista w zakresie globalnej strategii i planowania rozwoju marek Marc Lepere – Executive Vice President, Chief Marketing Officer Euro RSCG Worldwide. European Trusted Brands to największy sondaż konsumencki w Europie, który od pięciu lat przeprowadza Reader’s Digest w 14 krajach. Pierwsza edycja badania European Trusted Brands odbyła się w 2001 roku. Czytelnicy miesięcznika Reader’s Digest wskazują marki, instytucje i zawody, które darzą największym zaufaniem. Następnie wyróżnione marki poddawane są ocenie w ramach czterech kryteriów: jakość, wartość, wizerunek i zrozumienie potrzeb konsumenta. O tworzeniu silnych i godnych zaufania marek w trakcie Seminarium European Trusted Brands opowiedzą przedstawiciele firm: Nokia, Avon, TVN i Wedel. Odpowiedzą m.in. na pytanie jakie znaczenie w strategii rozwoju marki mają takie elementy jak zaufanie i lojalność klienta, wizerunek marki i jej promocja.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj