.

Sensors PR rozrasta się

dodano: 
17.12.2004
komentarzy: 
0


W Sensors PR powstanie dział PR-u korporacyjnego i finansowego, a jego szefem zostanie Janusz Berger, odpowiedzialny w szczególności za rozwój i poszerzenie kompetencji w zakresie PR finansowego. „Decyzja o wyodrębnieniu zespołu dedykowanego PR finansowemu jest naturalną konsekwencją realizowanych przez Agencję projektów public relations dla klientów z branży finansowej” powiedziała Katarzyna Przewuska, General Manager Sensors PR. Janusz Berger pracował wcześniej w TVN oraz w agencji Point of View, gdzie realizował projekty dla m.in. ComputerLand, Inteligo Financial Services, Medicover, Eli Lilly, Górażdże Cement S.A., JP Morgan, Raiffeisen Private Equity Fund i PZU Życie.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin