Sensors w sieci Euro RSCG Worldwide PR

dodano: 
01.06.2006
komentarzy: 
0

Holding reklamowy Havas powołał do życia sieć firm public relations - Euro RSCG Worldwide PR, donosi tygodnik Media i Marketing. Jedną z agencji, która wchodzi w skład nowej struktury jest agencja Sensors. „Wejście do sieci przyniosło agencji Sensors korzyści w postaci umów z nowymi klientami – nawiązana została współpraca z regionalnymi klientami Euro RSCG (Faurecia, Orco Property Group, Polifarb Cieszyn-Wrocław/Sigmakalon, Sanofi-Aventis)”.
Został również stworzony system sieciowych szkoleń z zarządzania kryzysem i komunikacji wewnętrznej, a wkrótce w ramach całej struktury ma powstać intranet zawierający case studies, badania i publikacje naukowe. Planowane jest także rozszerzenie zakresu usług agencji Sensors o public affairs oraz marketing sportowy.
Katarzyna Przewuska z agencji Sensors mówi: „Sieciowy charakter grupy stwarza możliwość współpracy z ekspertami i konsultantami doświadczonymi w realizacji usług słabo znanych na rynku polskim, takich jak zarządzanie zmianą, programy lojalnościowe dla akcjonariuszy”. W związku z zaistniałymi zmianami jeszcze w tym roku do obecnej nazwy agencji zostanie dołączony człon z nazwą sieci. Nie jest również wykluczony jej rebranding.

Źródło:

Media i Marketing, Sensors trafia do sieci, Agata Małkowska-Szozda, 31.05.06, s. 6
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin