środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościSertop wchodzi na Facebooka

Sertop wchodzi na Facebooka

Sertop, polski producent serów topionych, zdecydował się budować komunikację z fanami marki na Facebooku. Za działania odpowiada agencja OX Media wraz z DM Intermedia.

Firmy odpowiadają za kreację i wdrożenie strategii komunikacji oraz angażowanie fanów. Dotychczas Sertop promował produkty z wykorzystaniem outdooru, sponsoringu programów telewizyjnych oraz tworząc brand heroesa dla młodszych fanów marki. Rozszerzenie działań o nowe media ma pomóc w dialogu z konsumentami i zbudować relacje z ambasadorami marki Sertop. Umowę podpisano do końca roku. Projekt prowadzą: social media specialist Grzegorz Byszewski i social media manager Sylwia Dyrek. Klient sam zgłosił się do domu mediowego, ten zaś zlecił przygotowanie strategii OX Media. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj