.

 

Sfaulowany Neymar twarzą kampanii przeciw bezpodstawnemu wzywaniu karetek

dodano: 
09.07.2018
komentarzy: 
0

Neymar został twarzą kampanii społecznej przeciw bezpodstawnemu wzywaniu karetek, prowadzonej w mediach społecznościowych Instituto Nacional de Emergência Médica, czyli organu portugalskiego Ministerstwa Zdrowia, który odpowiada za koordynację działań karetek pogotowia – podaje portal polsatnews.pl za PAP.

Portugalska instytucja opublikowała na Twitterze post ze zdjęciem Neymara, które podpisała: „75,8 procent połączeń alarmowych pod 112 (również) jest nieuzasadniona”. Wpis polubiło ponad 6 tys. użytkowników, a 3,7 tys. udostępniło go na swojej tablicy – czytamy.


Źródło: twitter.com/INEMtwitting

Dalej źródło opisuje, że piłkarz „oprócz widowiskowych dryblingów, podczas mistrzostw świata w Rosji »wsławił się« przesadnym reagowaniem na faule rywali”.

Innym przykładem wykorzystania jego reakcji na boisku jest spot KFC. Aktor grający Neymara po sfaulowaniu zaczyna krzyczeć z bólu na boisku i się turlać. Następnie w ten sposób opuszcza stadion i, turlając się dalej przez miasto, dociera do restauracji. Ból ustępuje dopiero wtedy, gdy wchodzi do KFC – opisuje portal.

(ak)

Źródło:

polsatnews.pl, Neymar twarzą kampanii społecznej poświęconej... wzywaniu karetek bez potrzeby, 8.07.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin