piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościSieć budowlana BAT przechodzi rebranding

Sieć budowlana BAT przechodzi rebranding

BAT, sieć budowlana z Pomorza, przechodzi rebranding, w skład którego wchodzi zmiana strategii, języka marki oraz identyfikacji wizualnej. Nowy wizerunek ma opierać się na stwierdzeniu, że „tu buduje się na serio”.

Rebranding ma odwzorowywać styl działania firmy, którego podstawą jest „odpowiedzialność, niezawodność i partnerskie relacje”. Odmieniona komunikacja ma być konkretna i skupiona na fachowych odniesieniach. Marka rezygnuje z ozdobników, aby mówić językiem branżowym i odpowiadać na potrzeby odbiorców.

Podstawą do zmian była analiza wartości i historii. Dzięki temu możliwe było opracowanie identyfikacji wizualnej, która będzie odzwierciedlać charakter BAT. W ten sposób nowy wizerunek podkreśla „lokalność, relacyjność oraz pewność”.

Zmiany są elementem szerszej strategii marki. BAT planuje otwarcie dwóch nowych centrów budowania na Pomorzu. Nową identyfikację wizualną zobaczyć można na materiałach sprzedażowych, w social mediach i outdoorze. Za rebranding odpowiada studio Rio Creativo. (km)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj