McDonald's zachęca klientów do szczepień przeciw COVID-19. Rozpoczyna współpracę z administracją Joe Bidena

dodano: 
18.05.2021
komentarzy: 
0

Sieć restauracji McDonald's rozpoczęła współpracę z administracją prezydenta Stanów Zjednoczonych, Joe Bidena, w celu walki z COVID-19. Dowiadujemy się, że celem tej decyzji jest ułatwienie dostępu do informacji o szczepieniach dla klientów marki w USA.

Czytamy, że do końca maja 2021 roku firma planuje stworzyć reklamy informujące o szczepionkach i zamieścić je na billboardach na Times Square. Z kolei w lipcu na kubkach McCafe mają zostać zamieszczone specjalne naklejki, które będą odsyłać konsumentów na rządową stronę, mówiącą o tym, jak chronić się przed chorobą i gdzie znajduje się najbliższy punkt szczepień. Inicjatywom towarzyszy hasło ogólnokrajowej kampanii „We Can Do This”.

Zobacz także: „Ostatnia prosta” – ruszyła kampania zachęcająca do szczepień

„Dzięki McDonald’s ludzie będą mogli uzyskać wiarygodne informacje na temat szczepień, gdy tylko zamówią filiżankę kawy lub posiłek” – tłumaczy Xavier Becerra, sekretarz Ministerstwa Zdrowia i Pomocy Humanitarnej Stanów Zjednoczonych. Jak wyjaśnia dalej, „zakończenie tej pandemii wymaga wspólnych działań”, które będą miały wpływ na świadome decyzje w trosce o zdrowie swoje i najbliższych.

Sieć przypomina też, że to już kolejna jej inicjatywa w ramach walki z pandemią. Mówi m.in. o ogłoszeniu w styczniu tego roku, że pracownicy restauracji w USA mogą otrzymać do czterech godzin płatnego „urlopu” w celu zaszczepienia się.

Zobacz też: Uber chce ułatwić dostęp do szczepień przeciw COVID-19. Oferuje umówienie wizyty w aplikacji

Przekonać nieprzekonanych. O komunikacji na temat szczepień

(kd)

Źródło:

corporate.mcdonalds.com, McDonald’s partners with the Biden Administration to provide trusted, independent information on COVID-19 vaccines, 11.05.2021/zdjęcie główne: corporate.mcdonalds.com
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin