środa, 30 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościSieci handlowe w mediach: cena popularności - raport luty 2013 r.

Sieci handlowe w mediach: cena popularności – raport luty 2013 r.

Co należy zrobić, by stać się najpopularniejszą siecią handlową w mediach? Lidl postawił na wzmożoną emisję reklam, Biedronka na mocne nazwisko. Dane Instytutu Monitorowania Mediów wskazują, że obie drogi były błędne – Biedronka co prawda zwyciężyła pod względem popularności w internecie, lecz z analizy wynika, że zainteresowanie mediów i internautów na pstrym koniu jeździ i nie jest to wcale koń Olbrychskiego.

Pierwsza trójka najczęściej pojawiających się w mediach sieci spożywczych pokazuje, jak wydatki reklamowe mijają się niekiedy z popularnością. W lutym najwięcej napisano w prasie i internecie o Biedronce i Tesco, które w porównaniu z ostatnim na podium Lidlem, zainwestowały w emisję reklam znacznie mniej.

Cały raport

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj