.

 

Siła marki Lisa

dodano: 
22.11.2004
komentarzy: 
0

Gazeta Wyborcza, w artykule „Polsat: Co z tym Lisem?”, próbuje odpowiedzieć na pytanie, jak Tomasz Lis radzi sobie na stanowisku menedżera. Vadim Makarenko pisze, że o ile odejście dziennikarza z TVN bardzo pomogło jego książce „Co z tą Polską?”, to przejście do zarządu Polsatu, pomogło samemu Lisowi, co stacja wykorzystała „do swoich celów związanych z wizerunkiem”. W gazecie możemy również przeczytać opnie Piotra Czarnowskiego, szefa agencji First Public Relations, dotyczącą wizerunku samego dziennikarza: „Wizerunek Tomasza Lisa jest bardzo niespójny i dla bardziej dojrzałych odbiorców to może być pewną przeszkodą. Ale mimo to będzie ciągnął tę telewizję przez jakiś czas, o ile nie popełni kardynalnego błędu”. Zdaniem Piotra Czarnowskiego Lis nie wie, jaki chce być. Pewny jest tylko tego, że chce być wielki.

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Polsat: Co z tym Lisem?, 22.11.04, s. 28
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin