.

 

„Silna jak dziewczynka” – ruszyła nowa kampania społeczna „Wysokich Obcasów”

dodano: 
29.02.2024
komentarzy: 
0

28 lutego 2024 roku rozpoczęła się kampania społeczna „Silna jak dziewczynka”, której organizatorem jest magazyn „Wysokie Obcasy”. 

Założeniem akcji jest wzmocnienie pewności siebie dziewcząt – zarówno w codziennym życiu, jak i przestrzeni marzeń i planów na przyszłość. 

W ramach inicjatywy na łamach magazynu i w serwisie wysokieobcasy.pl pojawią się specjalne artykuły i podcasty oscylujące wokół tematyki wzmacniania wiary dziewczynek w swoje możliwości. W tworzenie publikacji zostaną zaangażowani eksperci, którzy będą mówić i pisać m.in. o wzmacnianiu kompetencji cyfrowych młodych dziewcząt, angażowaniu się w obszary uznawane za stereotypowo męskie czy wsparciu na każdym etapie edukacji. 

Podczas kampanii odbędzie się również debata na temat wzmacniania pewności siebie dziewcząt na różnych etapach kształcenia się. Można będzie wziąć udział również w konkursie z nagrodami dla czytelniczek, które odpowiedzą na pytanie „Jaką jestem dziewczynką, jaką jestem kobietą?”.

„Akcją »Silna jak dziewczynka« chcemy pokazać, że dziewczynki mogą być tak samo odważne i silne jak ich rówieśnicy. Chcemy zachęcać je do wypowiadania głośno swoich marzeń i dążenia do ich realizacji, a ich opiekunom i bliskim dać narzędzia do wspierania ich w byciu niezależnymi, wolnymi i szczęśliwymi, ale też stanowczymi” – mówi Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów” oraz inicjatorka akcji. 

Inicjatywa jest promowana zarówno w internecie, jak i w prasie. Jej sponsorami są Mattel, YES, GAP i Volvo. (an)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin