Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Skittles „oddaje” tęczę środowisku LGBT. usunięcie kolorów z opakowań produktu wiąże się z paradą równości w londynie. firma chciała tym samym wesprzeć środowisko lgbt – pisze adweek.com. „tylko jedna tęcza zasługuje na to, by być w centrum uwagi – wasza” – zadeklarowała firma, zwracając się do mniejszości seksualnych. jak czytamy, zamiast opakowania o czerwonym tle z kolorową tęczą, pojawiły się produkty z limitowanej edycji w białych torebkach z czarnymi napisami. co więcej, białe są również same cukierki. na paradę w londynie firma przygotowała również białą platformę – podaje źródło. za przedsięwzięciem stoi skittles i agencja adam&eveddb. (ak).
Usunięcie kolorów z opakowań produktu wiąże się z paradą równości w Londynie. Firma chciała tym samym wesprzeć środowisko LGBT – pisze adweek.com.
„Tylko jedna tęcza zasługuje na to, by być w centrum uwagi – Wasza” – zadeklarowała firma, zwracając się do mniejszości seksualnych.
Jak czytamy, zamiast opakowania o czerwonym tle z kolorową tęczą, pojawiły się produkty z limitowanej edycji w białych torebkach z czarnymi napisami. Co więcej, białe są również same cukierki.
Na paradę w Londynie firma przygotowała również białą platformę – podaje źródło.
Za przedsięwzięciem stoi Skittles i agencja adam&eveDDB. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Skittles „oddaje” tęczę środowisku LGBT. usunięcie kolorów z opakowań produktu wiąże się z paradą równości w londynie. firma chciała tym samym wesprzeć środowisko lgbt – pisze adweek.com. „tylko jedna tęcza zasługuje na to, by być w centrum uwagi – wasza” – zadeklarowała firma, zwracając się do mniejszości seksualnych. jak czytamy, zamiast opakowania o czerwonym tle z kolorową tęczą, pojawiły się produkty z limitowanej edycji w białych torebkach z czarnymi napisami. co więcej, białe są również same cukierki. na paradę w londynie firma przygotowała również białą platformę – podaje źródło. za przedsięwzięciem stoi skittles i agencja adam&eveddb. (ak).