środa, 23 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościSkuteczność PR-u w małych i średnich firmach

Skuteczność PR-u w małych i średnich firmach

TV Biznes wyemitowała pierwszy z pięciu odcinków programu poświęconego organizacji współpracy z mediami w małych i średnich przedsiębiorstwach. Jego celem jest pokazanie skuteczności narzędzi PR-owskich w budowaniu wizerunku firmy. Z materiału można było dowiedzieć się, czym jest PR, jakie są jego obszary, a także, od czego należy zacząć działania z nim związane.
Ponadto zwrócono uwagę na to, jak istotne w realizacji działań PR-owskich jest wcześniejsze, dokładne sprecyzowanie celu, do osiągnięcia którego będą one prowadzić. Jak można dowiedzieć się z materiału, o sukcesie zespołu, bardziej niż jego wielkość, decydować będą: pomysłowość, konsekwencja i otwartość. Na temat narzędzi wypowiedział się dr Jacek Trębecki z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu: „(…) stworzenie silnego (…) zespołu jest niemożliwe bez stosowania narzędzi internal relations”. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł