Słabsza strona korporacji
„Największe spółki giełdowe indeksu WIG20 nie przywiązują zbyt dużej wagi do komunikacji z akcjonariuszami, kontrahentami i klientami za pośrednictwem Internetu” – pisze Gazeta Prawna analizując wyniki swojego badania na temat stron korporacyjnych. W badaniu brano pod uwagę pięć kryteriów: wartość wizerunkową stron www, ich użyteczność, ergonomię, jakość serwisu relacji inwestorskich i innowacyjność.
Strony ocenili przedstawiciele agencji interaktywnych: K2 i Artegence oraz firmy zajmującej się doradztwem medialnym - Mediapolis. „Są jednak firmy, których witryny tworzone są bez zrozumienia, do czego służy witryna www, bo Internet traktują całkowicie po macoszemu, a nowoczesność ich stron zatrzymała się na etapie sprzed kilku lat” – pisze gazeta. Liderami rankingu zostały strony Grupy TVN oraz BRE Banku, otrzymały po 17.7 punktu na 25 możliwych. (psp)