Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
czwartek, 3 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościSłabsza strona korporacji

Słabsza strona korporacji

„Największe spółki giełdowe indeksu WIG20 nie przywiązują zbyt dużej wagi do komunikacji z akcjonariuszami, kontrahentami i klientami za pośrednictwem Internetu” – pisze Gazeta Prawna analizując wyniki swojego badania na temat stron korporacyjnych. W badaniu brano pod uwagę pięć kryteriów: wartość wizerunkową stron www, ich użyteczność, ergonomię, jakość serwisu relacji inwestorskich i innowacyjność.
Strony ocenili przedstawiciele agencji interaktywnych: K2 i Artegence oraz firmy zajmującej się doradztwem medialnym – Mediapolis. „Są jednak firmy, których witryny tworzone są bez zrozumienia, do czego służy witryna www, bo Internet traktują całkowicie po macoszemu, a nowoczesność ich stron zatrzymała się na etapie sprzed kilku lat” – pisze gazeta. Liderami rankingu zostały strony Grupy TVN oraz BRE Banku, otrzymały po 17.7 punktu na 25 możliwych. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Wybierz i posłuchaj