Słodki klient 24/7

dodano: 
27.06.2008
komentarzy: 
0

Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę firmy Cadbury Wedel. Konsultanci mają zająć się komunikacją korporacyjną Cadbury, produktowym PR-em marki Wedel, promocją marki pracodawcy oraz prowadzeniem działań CSR-owych.

Do obowiązków agencji należy prowadzenie biura prasowego Cadbury Wedel, doradztwo w obszarze komunikacji oraz zarządzanie kryzysowe. Jednym z pierwszych projektów prowadzonych przez agencję jest promocja Cadbury jako pracodawcy w regionie Dolnego Śląska. Z ramienia agencji firma Cadbury Wedel obsługiwana jest przez Agatę Wiśniewską, pracującą na stanowisku account managera w zespole kierowanym przez Sylwię Bilińską.

Umowa podpisana pomiędzy firmą Cadbury Wedel a Twenty Four Seven PR jest wynikiem przetargu trwającego od grudnia 2007 roku, w którym udział wzięło siedem agencji. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin